L. H. , životopis 990934
Vzdělání Bakalářské
Technická univerzita v Liberci Fakulta ekonomická
Mezinárodní ekonomické vztahy
říjen 2022 – červen 2025Bakalářské
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Liberec, Šamánkova 500/8, příspěvková org
Obchodní akademie
září 2017 – září 2021SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 2 měsíce
Re*******.o.
HR asistentka
červen 2025 – dosud 7 měsíců
• Týdenní sběr a vyplňování reportů od zaměstnanců • Úprava a zpracování výkazů práce, kontrola docházky • Příprava podkladů k následnému zpracování mezd • Komunikace se zaměstnanci ohledně výkazů a docházky • Řešení nesrovnalostí a neshod v podkladech • Spolupráce s účetním oddělením při měsíční uzávěrce • Udržování aktuálních údajů o zaměstnancích v systému •Podpora zaměstnanců při řešení personálních dotazů
Re*******.o.
Obchodní asistent / recepční
srpen 2024 – dosud 1 rok a 5 měsíců
• Zajištění bezproblémového chodu kanceláře a dalších oddělení, vítání návštěv, přijímání pošty a následné zpracování, objednávky kancelářských potřeb • Organizační a administrativní podpora společnost, zpracování cestovních příkazů a vedení knihy jízd, evidence a kontrola zboží • Správa ubytovacího zařízení, nájemní smlouvy, zajištění údržby, rezervace ubytování a stravování, objednávky pro provoz • Zadávání objednávek a faktur, práce s polskými a slovenskými firmami, práce v systému ABRA (zadávání zakázek, tvorba cenových nabídek, pokročilá práce s MS Office-Word, Outlook) • Spolupráce na marketingových kampaních (Crystal Valley, Visit Liberec)
Ko*********.cz
Customer Support Specialist
prosinec 2021 – srpen 2024 2 roky a 9 měsíců
• Vyřizování objednávek a kontrola zboží • Práce se skladovým systémem SAP, FIORI a logistickými procesy • Komunikace se zákazníky a řešení reklamací • Spolupráce s dopravci a koordinace expedice • Práce v dynamickém prostředí e-commerce
Be*******.o.
Personalista
srpen 2018 – srpen 2018 1 měsíc
• Zadávání pracovníků do systému SAP – evidence nových zaměstnanců, aktualizace údajů, správa personálních informací • Třídění a archivace dokumentů – organizace smluv, faktur a dalších administrativních podkladů, práce s interním systémem • Profesionální komunikace s klienty, zaměstnanci a obchodními partnery • Komunikace s personálem – zajišťování informací, předávání pokynů, řešení administrativních požadavků zaměstnanců
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
ABRA, FIORI, SAP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
BIP-TUL
blended intensive programme
říjen 2024
Školení o GDPR
2023
Beresford campus certificate
General and Culture English
2019