Veronika H., DiS. 38 let , životopis 820748
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinoř + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Číšník/servírka Fakturant/ka Hosteska Kouč Office manager Personalista Referent Školitel Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola ekonomicko-právní
Ekonomika a podnikání (Obchodní management)
září 2005 – červen 2008Vyšší odborné
Obchodní akademie Heroldovy sady
Obchodní akademie
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 2 měsíce
Bi*****.o.
Občerstvení, prodej na stánku
březen 2022 – srpen 2024 2 roky a 6 měsíců
Vlastní podnikatelská činnost vždy jen na letní sezónu. Pronájem stánku v zábavním parku pro děti, prodej občerstvení.
Bolt
Taxikář / osobní řidič
říjen 2022 – listopad 2022 2 měsíce
Taxi služba po Praze a okolí.
At*********.s.
junior účetní
červen 2021 – únor 2022 9 měsíců
účtování faktur přijatých a vydaných, pokladní doklady, bankovní výpisy, zpracování a kontrola DPH
ma*********ená
mateřská dovolená
2016 – 2021 5 let a 6 měsíců
V tomto období pouze občasný sezónní přivýdělek mimo svůj obor v rámci zpestření rodičovské dovolené - na svatbách a jiných akcích - obsluha za barem, příprava přípitků, debaras, příprava rautu, komunikace s hosty aj.
Ok*******oup
finanční účetní
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
vystavování faktur, účtování faktur došlých, drobných nákupů a cestovních příkazů, inventarizace mzdových účtů a mezd, archivace dokumentů, komunikace napříč společností, práce v programech MS office.
Ve*****žím
fakturantka, pokladní
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
osobní kontakt se zákazníky, spolupráce se všemi kolegy ze skladů, zpracovávání dodacích listů, jejich kontrola a vystavování účetních dokladů (faktur vydaných, pokladních dokladů atd.), přebírání hotovosti a plateb kartou, hmotná odpovědnost za pokladnu připravování dokladů řidiči na rozvozy, odchozí palety a balíčky
Te******* O2
asistentka backoffice
2013 – 2013 6 měsíců
péče o korporátní klienty a komunikace s nimi. Provádění změn u tarifů a služeb podle požadavků klientů. Orientace ve firemních systémech společnosti.
To*********ček
asistentka podpory prodeje
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
telefonická komunikace s klienty, kteří žádají o půjčku (sdělování informací o produktu společnosti, vyřizování dotazů), e-mailová komunikace s klienty, objednávání klientů na pobočku, posuzování možné výše půjčky podle zaslaných dokladů od potencionálního klienta, poskytování půjček na přepážce, případně jejich navyšování
Co*******acc
asistentka kontaktního centra
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
telefonická komunikace s klienty, nabídka produktů společnosti Vodafone. Zkušenost s aktivní i pasivní linkou. Spolupráce s českou poštou při sčítání lidu – infolinka. Prodej elektřiny a plynu pro společnost ČEZ. Výpomoc na back office.
Te*****ket
Obchodní referent
2010 – 2010 6 měsíců
vystavování dokladů (faktury, prodejky, dobírky, dodací listy) k rozvozům a balíčkům, vyřizování objednávek – komunikace se zákazníky, vedení pokladny, objednávání přepravy palet, občasná výpomoc ve výrobě, převádění výrobků z konsignačních skladů – vystavování převodek, zakládání dokumentů do šanonů, hlídání stavu výrobků na skladě
Au*****eid
Fakturant/ka
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
faktury přijaté a vydané, administrativa
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Další programy a počítačové znalosti
program Pohoda, Caesar - účetnictví
Kurzy
kurz chůvy
2016
kurz z kancelářského psaní na klávesnici
2005