Jitka J. 47 let , životopis 983168
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR generalista Nákupčí Project manager organizačně-ekonomický Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta
obor Provozní podnikatel
1995 – 2000Vysokoškolské
Praxe 22 let a 4 měsíce
Ne*****ání
Nezávislá činnost a vzdělávání
2024 – dosud 10 měsíců
• Pobyt v zahraničí, • V průběhu roku několika měsíční jednání o nabídce pracovní pozice v zahraničí, která se nerealizovala, • Od 04/2024 osobní vzdělávání – účast v dvouletém kurzu v Brně, do konce 2024 budu mít úspěšně absolvovanou polovinu z požadovaných kurzů.
Úř*****ých
Referent správy majetku
2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců
• Správa majetku státu dle legislativy ČR, • Jednání se státními institucemi, správními celky, organizacemi a veřejností, • Práce se spisovou službou a interními systémy.
Cz*******ade
Manažerka aktivity
2016 – 2021 5 let a 6 měsíců
• Podpora exportních aktivit malých a středních českých podniků v rámci projektu NOVUMM • Hodnocení způsobilosti žadatelů o finanční podporu z evropských fondů OPPIK • Příprava a zajištění veletrhů v rámci EU a v zemích mimo EU • Komunikace se zástupci veletržních správ, realizátory akcí, s top-managementem českých společností • Úzká spolupráce s řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade, ambasád a generálních konzulátů v Evropě i ve světě • Management smluv, příprava rozpočtů veletrhů, zpracování účetních dokladů, administrativa vyžadovaná státní správou a projektem EU • Osobní účast na připravovaných veletrzích – Německo, USA, Kazachstán, Srbsko, Indie, Kolumbie, Ukrajina, Indonésie, Slovensko, Čína, Francie, Rusko.
St*****ost
Studium a nezávislá činnost
2012 – 2016 4 roky a 6 měsíců
• Studium Indonéského jazyka v Indonésii a následně v České republice; spolupráce při zajištění studia s ambasádou Indonéské republiky v České republice. Spolupráce na rozvoji podnikatelského projektu v Indonésii • Podpůrné aktivity při organizaci konferencí můj Inspiromat Klubu manažerek ČMA a pro projekt „100 Mirrors“ pro organizaci Business & Professional Women
Ne*******.s.
Manažer nákupu
2008 – 2012 4 roky a 6 měsíců
• Řízení aktivit kompletního plnění dodávek v rámci nákupu, skladové hospodářství • Komunikace a jednání s dodavateli a obchodními partnery • Organizace a podílení se na výběrových řízeních dle zákona o veřejných zakázkách • Spolupráce a podpora top managementu, pravidelný reporting, analýzy, vyhodnocování projektů a smluv • Práce na interních projektech
He*******.o.
Specialista nákupu
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
• Denní spolupráce a komunikace s dodavateli a kolegy na různých pozicích na mezinárodní úrovni • Zajištění a plánování nákupu strategických komponent napříč odděleními společnosti s ohledem na náklady, efektivitu a spolehlivost dodání; life-cycle management • Kompletní zajištění materiálu pro kompletaci tiskáren • Řízení skladových zásob strategických komponent (Evropa a svět) • Práce na speciálních projektech - zprostředkování speciálních dodávek pro zákazníky jiné divize • Reporting managementu, související administrativa, řešení účetních podkladů
IC*********.s.
Referent nákupu a logistiky
2001 – 2005 4 roky a 6 měsíců
• Kompletní zajištění dodávek zboží • Vyjednávání s dodavateli, příprava nabídek pro zákazníky, příprava smluv a další obchodní a administrativní aktivity • Práce na speciálních projektech – např. EU Extranet (kompletní zajištění zakázek pro ministerstva ČR)
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace