Foto: Simona N.
ID 401553

Simona N. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední pedagogická škola, Praha 6

Vychovatelství

1988 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 30 let a 2 měsíce

K+*********r.o

Nákupčí

březen 2021 – dosud 3 roky a 9 měsíců

- nákup zboží pro 8 kamenných prodejen a e-shop v ČR, SK, Slovinsku, Německu, Itálii a Chorvatsku - vyhledávání nových dodavatelů - porovnávání cen a kvality - vyjednávání obchodních podmínek - koordinace dodávek objednaného zboží - komunikace s členy týmu - komunikace s dodavateli

Ca*******r.o

Manager restaurací

duben 2019 – červenec 2020 1 rok a 4 měsíce

- Provozní administrativa - Kontrola a zapisování tržeb do interního systému - Příprava pro mzdy - Kontrola přijatých faktur a jejich platba přes bankovní systém - Objednávání a kontrola zboží - Vedení zaměstnanců a plánování pracovních směn - nastavování pracovních procesů - komunikace se zaměstnanci ohledně změn provozních procesů, standartů… - přijímání, trénování, propouštění zaměstnanců, včetně sepisování smluv - sledování nákladů a skladových zásob - kontrola dodržování všech předpisů v oblasti hygieny ,bezpečnosti potravin, zdraví a práce - inventury a jejich zpracování - vedení a motivace 35 zaměstnanců - příprava na otevření nové pobočky

GU*****r.o

Key account coordinator

duben 2017 – prosinec 2018 1 rok a 9 měsíců

- zodpovědnost za příjem objednávek a jejich zpracování - denní komunikace s českými i zahraničními partnery - zodpovědnost za správu databáze zákazníků - zodpovědnost za zajištění spolupráce dle sjednaných podmínek a správu uzavřených smluv - vyřizování dotazů a požadavků - zajištění dokumentů včetně spolupráce s ostatními odděleními společnosti - řešení reklamací a stížností - analýzy a reporty dle potřeby - kontrola dostupnosti zboží, rezervace zboží

Eu*******els

Office a provozní manager

listopad 1999 – únor 2017 17 let a 4 měsíce

Odpovědnost: - za celkový provoz restaurace a velkoobchodu - přijímání a zpracování všech objednávek - měsíční / roční obrat společnosti - kontrola kvality obsluhy a hotových výrobků - přijímání a propouštění zaměstnanců včetně personální práce a přípravy mzdových podkladů - zodpovědnost za účetní operace, banku, tržby, mzdy, faktury, atd. - obchodní jednání s dodavateli i odběrateli - koordinace eventů v českém i anglickém jazyce - pravidelný reporting - školení nových zaměstnanců - vedení a motivace 20 zaměstnanců za zboží - nákup a prodej - včasné naskladňování a vyskladňování zboží ( logistika zboží) - koordinace pravidelných týdenních i měsíčních inventur - zodpovědnost za výsledek inventur - zodpovědnost za veškeré objednávky a fakturace

Fi*****r.o

Zákaznické oddělení

září 1997 – říjen 1999 2 roky a 2 měsíce

- příjímání a vypracování objednávek - péče a rozvoj spolupráce se stávajícími zákazníky - prezentační schůzky - práce se skladovými kartami - komunikace se zákazníky

De*********lie

Obsluha

leden 1995 – červen 1997 2 roky a 6 měsíců

Obsluha zákazníků

Au*******air

Au pair

září 1993 – prosinec 1994 1 rok a 4 měsíce

Starost o děti a domácnost

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Vždy dotahuji věci dokonce.

Kurzy

Anglický jazyk

Dva roky jsem absolvovala v Austrálii kurz anglického jazyka.

květen 1995

Zájmy

cestování, houbaření a rodina

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45