Tomáš S. 28 let , životopis 532251
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherský Brod + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Nákupčí Pracovník back office Referent Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (Nedokončeno)
Anglický jazyk pro manažerskou praxi
září 2018 – listopad 2020Bakalářské
Střední odborné učiliště Uherský Brod
Podnikání (denní forma)
2016 – 2018SŠ s maturitou
Střední odborná škola Luhačovice
Kuchař - číšník (Kuchař - kuchařka)
2013 – 2016Vyučení
Praxe 4 roky a 2 měsíce
5M
Nákupčí
duben 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
vyhledávání nových obchod. příležitostí u stávajících a nových dodavatelů, kontrola skladových zásob a tvorba nákupních předpovědí, monitoring cashflow zásob, zajištění potřebného vstupního materiálu, optimalizace nákupního procesu, budování, udržování a rozvíjení dobrých vztahů s dodavateli, vedení obchodních jednání, prezentace společnosti, identifikování a řešení konkrétních požadavků klientů a obchodních příležitostí, účast na veletrzích a pracovních cestách.
EU*********EEL
Manager nákupu
listopad 2021 – březen 2023 1 rok a 5 měsíců
péče o kompletní vztah s dodavateli (zejména zahraniční) řízení toku nákupu - materiálů a zboží, tvorba objednávek a administrativa v IS, optimalizace cen a kontrola termínů dodávek, poptávky u nových dodavatelů, administrativa dodavatelů, vyhodnocení řešení situací pro zákazníky, podpora obchodního týmu při řešení objednávek - Naceňování materiálu, termíny dodávek.
Da*********.o.
Nákupčí - back office
listopad 2020 – říjen 2021 1 rok
- Tvorba objednávek, zjišťování a vyjednávání cen, zajištění potřebného materiálu a náhradních dílů pro produkci, údržbu a jiná oddělení (IT, správa budov, zajištění sanitárních potřeb, kancelářských potřeb atd...). -Telefonická, emailová popř. osobní komunikace s dodavateli. - Optimalizace zásobování výrobní linky v souladu s výrobním plánem, návrhy na snižování nákladů společnosti. - Kontrola fakturace dodavatelů. - Pravidelná kontrola skladových zásob. - Podíl a koordinace ročních inventur majetku.
Jazyky
němčinazačátečník
polštinazačátečník
ruštinazačátečník
turečtinazačátečník
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Linux / BSD / Unix
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Programovací jazyky
C / C++
Další programy a počítačové znalosti
Pokročilé znalosti počítačového / laptopového HW, MS Access
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
EF SET certificate
Za účelem zjištění své úrovně anglického jazyka a zároveň i procvičení.
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2020
Europass Mobility - Turecko
Rožšíření osobnosti, zdokonalení jazykových dovedností, základy marketingu a poznání nejnovějších trendů gastronomie.
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2015