Bc. Eliška Š. 35 let , životopis 984190
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Brno + 25 km ochota dojíždět Mapa Břeclav + 20 km ochota dojíždět Mapa Hodonín + 20 km ochota dojíždět Mapa Znojmo + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR specialista Mzdová účetní Office manager Personalista Referent Specialista pro odměňování a benefity Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola hotelová v Praze 8
Hotelnictví
září 2011 – červen 2014Bakalářské
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Břeclav, příspěvková organizace
Anglický jazyk
září 2009 – červen 2010Základní
Obchodní a hotelová škola
Hotelnictví
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 3 měsíce
He*******.o.
Mzdová účetní/personalistka
květen 2024 – dosud 5 měsíců
Mzdové účetnictví: Příprava a zpracování měsíčních mezd zaměstnanců dle platných zákonů a interních předpisů. Výpočet hrubých a čistých mezd, odvodů na sociální a zdravotní pojištění, daňových záloh a dalších srážek. Evidování a správa zaměstnaneckých benefitů. Vedení a aktualizace mzdových listin a dalších mzdových dokumentů. Správa osobních údajů zaměstnanců ve mzdovém systému. Příprava a odesílání podkladů pro zdravotní pojišťovny, správu sociálního zabezpečení a finanční úřad. Zpracování exekucí a jiných srážek ze mzdy dle rozhodnutí příslušných orgánů. Poskytování informací a podpory zaměstnancům v oblasti mezd, daní a pojištění. Spolupráce s personálním oddělením a dalšími interními i externími partnery. Sledování změn v legislativě týkající se mezd a pracovního práva a jejich implementace do mzdových procesů. Zajištění souladu mzdového zpracování s platnými zákony a předpisy. Příprava pravidelných reportů a analýz týkajících se mzdových nákladů. Poskytování podkladů pro finanční plánování a audit. Personalistika: Příprava pracovních smluv, dodatků, ukončení pracovního poměru a dalších pracovněprávních dokumentů. Správa osobních složek zaměstnanců a zajištění aktuálnosti údajů v personálním systému. Evidence docházky, nemocenské, dovolené a dalších absencí zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy. Aktivní účast na HR projektech zaměřených na zlepšení pracovního prostředí, zvyšování spokojenosti zaměstnanců, plánování a realizace teambuildingů a benefitů pro zaměstnance. Sledování a analýza HR trendů a doporučování inovativních řešení pro zlepšení HR procesů.
MI*****.o.
Office manager
prosinec 2021 – leden 2024 2 roky a 2 měsíce
Vedení chodu kanceláře a administrativa, mzdová a personální agenda (docházka, výkazy, onboarding), vytváření objednávek, příprava podkladů pro fakturaci, vystavování faktur, pokladna, reporting a controlling projektů, překlady Aj/Čj, správa vozového parku, podpora ředitele a managementu společnosti, (zajištění letenek, rezervace hotelů, cestovních dokladů, dokumentů spojených s vysíláním zaměstnanců na zahraniční služební cesty), komunikace s dalšími odděleními napříč sesterských společností, operativní úkoly dle potřeby vedení a celého týmu, sjednávaní schůzek pro vedení společnosti, vyhledávání a zpracování požadovaných informací na internetu či jiných zdrojích
CK*********stu
Produktový specialista
květen 2018 – srpen 2021 3 roky a 4 měsíce
Tvorba nových poznávacích zájezdů ale i revitalizace stávajících, poptávání služeb u zahraničních partnerů jako jsou ubytovací služby, transfery, nákup letenek, tvorba rooming listů, tvorba pokynů pro klienty, spolupráce s průvodci nejen při tvorbě nových zájezdů, tvorba cenové kalkulace zájezdu, podílení se na propagaci produktu, spolupráce s marketingovým oddělením (psaní článků, zápisy a reporty z infocest aj.),spolupráce s vízovými agenturami
Fruta
Expedientka/Fakturantka
květen 2017 – duben 2018 1 rok
Inventarizace, zpracování objednávek z meziskladu, fakturace, tvorba dodacích listů, chystání vzorků pro laboratoř. zadávání pokynů operátorce skladu pro nachystání zboží k expedici
Le*****rno
Bezpečnostní pracovník
leden 2015 – duben 2017 2 roky a 4 měsíce
Kontrola zavazadel a osob na bezpečnostní kontrole. kontrola vstupu zaměstnanců a posádek + kontrola příletové haly, kontrola aut, letadel, perimetru letiště ; Vedoucí odbavení - plán a rozvržení kolegů tak, aby odbavení proběhlo bez komplikací
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaZkušený
SAPNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
MS Excel pro mírně prokočilé
květen 2024