Není foto: Hana S.
ID 863559

Hana S. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kutná Hora + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední zemědělská škola a Rodinná škola, Čáslav

Cestovní ruch

září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 2 měsíce

*******lav

Mzdová účetní

únor 2024 – dosud 10 měsíců

- kompletní zpracování mezd, komunikace s úřady (OSSZ, zdravotní pojišťovny), ELDP

St*****.o.

Personalistka a mzdová účetní

březen 2022 – červen 2023 1 rok a 4 měsíce

- kompletní zpracování mezd pro cca 80 zaměstnanců - zpracování zákon. povinností (roční zúčtování, ELDP, komunikace s úřady - OSSZ, Úřad práce, zdravotní pojišťovny) - kompletní personální agenda vč. pracovněprávní dokumentace - vedení pokladny - příjem plateb, úhrada faktur a výplat v hotovosti, platby za zboží a materiál - asistentské práce pro jednatele firmy

Se*******.o.

Projektová manažerka

leden 2013 – říjen 2021 8 let a 10 měsíců

- vyřizování a realizace objednávek klientů (CZ, SK, EN), zpracování měsíčních reportů (copywriting, PR články a jiné), registrace klientů do katalogů, zasílání podkladů k fakturaci - kontrola článků a jejich publikace na weby - personalistika – nábor nových zaměstnanců včetně zaškolení, vytváření Dohod o provedení práce a Dohod o pracovní činnosti, docházky zaměstnanců, komunikace s účetní, zasílání podkladů ke mzdám

In*****a 1

Asistentka obchodního a vzdělávacího oddělení

srpen 2009 – srpen 2012 3 roky a 1 měsíc

- péče o klienty, poradenský servis ohledně vzdělávání - kompletní vedení obchodního oddělení - příprava podkladů pro mzdovou účetní - nákup, evidence a vydávání stravenek zaměstnancům - skladové hospodářství - vyřizování objednávek knih z e-shopu - agenda hmotného a nehmotného majetku, inventarizace - vedení pokladny - organizace školení, objednávky kancelářských potřeb - asistentské práce pro ředitele firmy a manažera vzdělávání - jednání s dodavateli a odběrateli

Če*****ora

Pracovník poštovní přepážky

září 2008 – červenec 2009 11 měsíců

- odbavení příchozích klientů, práce s hotovostí, prodej poštovních produktů

Fi*********a 7

Správce daně – vyměřovací oddělení

prosinec 2004 – prosinec 2005 1 rok a 1 měsíc

- vyměřování daní, zpracování daňových přiznání - vyřizování řádných a mimořádných opravných prostředků - příprava rozhodnutí a stanovení záloh, posečkání daně, povolování splátek a prominutí daňového nedoplatku - vystavování předpisných a odpisných poukazů, platebních poukazů a přeúčtovacích poukazů

Py*******a 7

Referentka úseku financí – účetní

červenec 2004 – září 2004 3 měsíce

- účtování přijatých a vydaných faktur - platební příkazy, účtování bankovních výpisů - agenda hmotného a nehmotného majetku

Po*****a 7

Referentka účetnictví

únor 2003 – červen 2004 1 rok a 5 měsíců

- účtování přijatých a vydaných faktur - platební příkazy, účtování bankovních výpisů - evidence dlouhodobého majetku a inventarizace - asistentské práce pro ředitelku ekonomického úseku - nákup, evidence a vydávání stravenek - vedení pokladen – hlavní, kapitálové a valutové

OD*********a 1

Ekonomicko provozní pracovník – účetní

září 1998 – leden 2003 4 roky a 5 měsíců

- účtování přijatých a vydaných faktur - platební příkazy, účtování bankovních výpisů - evidence dobropisů, vyúčtování služebních cest - kontakt s dodavateli

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

Money S5Začátečník

PohodaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

SEO, linkbuildingPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Pohoda, Helios, Money S3, Outlook, MS Office

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Rekvalifikační kurz - Účetnictví a daňová evidence

Postupy účtování, zápis hospodářských operací, majetek, mzdy, zásoby, daně, uzavření účetnictví a výsledek hospodářských operací

únor 2024

Rekvalifikační kurz - Mzdová účetní se základy personalistiky

Zákoník práce, pracovněprávní předpisy, nemocenské a sociální zabezpečení, srážky ze mzdy, daň z příjmů ze závislé činnosti

červenec 2021

Rekvalifikační kurz - Asistent podnikatele

- účetnictví, logistika, marketing, management, právo, ekonomie, daňová soustava, komunikativní dovednosti atd

březen 2000

Zájmy

cestování, četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45