Foto: Barbora K.
ID 943642

Barbora K. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie, SOŠ a JŠ s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové

Veřejnosprávní činnost

září 2016 – červen 2020SŠ s maturitou

Praxe 6 let

SV*****.o.

Mzdová účetní

červenec 2022 – říjen 2024 2 roky a 4 měsíce

Zpracovávání docházek, kompletní zpracování mezd, obstarávání datové schránky, evidence DPN, vyřizování pracovních úrazů, hromadné hlášení pojišťovnám a OSSZ, zpracovávání obědů zaměstnanců, srážky ze mzdy, komunikace s vedoucími středisek při zajišťování odměňování zaměstnanců, zpracování a vedení evidence exekucí, roční zúčtování daně, spolupráce s personálním oddělením a v případě nutnosti také výpomoc týkající se přijímání nových zaměstnanců a s tím spojené dokumenty (pracovní smlouvy, mzdové výměry,...), vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány, vystavování dokumentů při ukončení pracovního poměru a potvrzení pro zaměstnance (pro ÚP, banku,...)

T5*******ity

Barista

2021 – červen 2022 1 rok a 6 měsíců

Objednávky surovin do provozu, komunikace s dodavateli, kompletní obsluha kavárny/baru, plánování směn

Ji*********ní)

pomocné účetní práce

červenec 2021 – srpen 2021 2 měsíce

Brigáda v oblasti účetnictví. Zadávání dat do systému Vabank, drobná administrativa.

Je*********tvo

Pokladní

květen 2020 – červen 2021 1 rok a 2 měsíce

Brigáda na pozici pokladní na prodejně Terno v Hradci Králové. Obsluha zákazníků, občasná výpomoc i v jiných úsecích obchodu.

Fa*****.s.

Recepční v administrativě

červen 2019 – srpen 2019 3 měsíce

Brigáda na recepci. Obsluha návštěvy, drobné administrativní práce, telefonáty, ...

BN*****ice

Administrativní pracovník

květen 2018 – červen 2019 1 rok a 2 měsíce

Práce spočívala především v odesílání, vyzvedávání a evidování pošty, objednávání kancelářských potřeb, archivace, pomoc při obsluze návštěvy, seznámení se se systémem Navision (podnikový informační systém), zadávání objednávek, expedice a rezervace zboží, fakturace po expedici, zpracování a následná fakturace měsíčního výkazu z externího skladu, seznámení s účetnictvím firmy, ...

*******hod

pomocné administrativní práce

květen 2018 – červen 2018 2 měsíce

Praxi jsem vykonávala konkrétně na odboru dopravy a silničního hospodářství. Práce byla především drobného administrativního charakteru. Především jsem zařazovala žádosti k registraci vozidel do spisů či žádosti o jejich vyřazení, depozit, ...

Kr*********ové

práce administrativního charakteru

květen 2017 – červen 2017 2 měsíce

Drobné kancelářské práce na insolvenčním oddělení jako např. manipulace se spisy, zakládání doručenek, rovnání pošty ve spisovně, ...

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Certificate of Attendance, UIC Brighton

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2015

Zájmy

sportování (zejména fitness), četba, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45