Barbora K. 24 let , životopis 943642
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Celník Copywriter Fakturant/ka Mzdová účetní Pracovník back office Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie, SOŠ a JŠ s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové
Veřejnosprávní činnost
září 2016 – červen 2020SŠ s maturitou
Praxe 6 let
SV*****.o.
Mzdová účetní
červenec 2022 – říjen 2024 2 roky a 4 měsíce
Zpracovávání docházek, kompletní zpracování mezd, obstarávání datové schránky, evidence DPN, vyřizování pracovních úrazů, hromadné hlášení pojišťovnám a OSSZ, zpracovávání obědů zaměstnanců, srážky ze mzdy, komunikace s vedoucími středisek při zajišťování odměňování zaměstnanců, zpracování a vedení evidence exekucí, roční zúčtování daně, spolupráce s personálním oddělením a v případě nutnosti také výpomoc týkající se přijímání nových zaměstnanců a s tím spojené dokumenty (pracovní smlouvy, mzdové výměry,...), vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány, vystavování dokumentů při ukončení pracovního poměru a potvrzení pro zaměstnance (pro ÚP, banku,...)
T5*******ity
Barista
2021 – červen 2022 1 rok a 6 měsíců
Objednávky surovin do provozu, komunikace s dodavateli, kompletní obsluha kavárny/baru, plánování směn
Ji*********ní)
pomocné účetní práce
červenec 2021 – srpen 2021 2 měsíce
Brigáda v oblasti účetnictví. Zadávání dat do systému Vabank, drobná administrativa.
Je*********tvo
Pokladní
květen 2020 – červen 2021 1 rok a 2 měsíce
Brigáda na pozici pokladní na prodejně Terno v Hradci Králové. Obsluha zákazníků, občasná výpomoc i v jiných úsecích obchodu.
Fa*****.s.
Recepční v administrativě
červen 2019 – srpen 2019 3 měsíce
Brigáda na recepci. Obsluha návštěvy, drobné administrativní práce, telefonáty, ...
BN*****ice
Administrativní pracovník
květen 2018 – červen 2019 1 rok a 2 měsíce
Práce spočívala především v odesílání, vyzvedávání a evidování pošty, objednávání kancelářských potřeb, archivace, pomoc při obsluze návštěvy, seznámení se se systémem Navision (podnikový informační systém), zadávání objednávek, expedice a rezervace zboží, fakturace po expedici, zpracování a následná fakturace měsíčního výkazu z externího skladu, seznámení s účetnictvím firmy, ...
Mě*******hod
pomocné administrativní práce
květen 2018 – červen 2018 2 měsíce
Praxi jsem vykonávala konkrétně na odboru dopravy a silničního hospodářství. Práce byla především drobného administrativního charakteru. Především jsem zařazovala žádosti k registraci vozidel do spisů či žádosti o jejich vyřazení, depozit, ...
Kr*********ové
práce administrativního charakteru
květen 2017 – červen 2017 2 měsíce
Drobné kancelářské práce na insolvenčním oddělení jako např. manipulace se spisy, zakládání doručenek, rovnání pošty ve spisovně, ...
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace