Není foto: M. Č.
ID 1346431

M. Č.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kroměříž + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Bankovní akademie a.s.

Firemní management

2002 – 2005Vyšší odborné

Obchodní akademie Kroměříž

Obchodní akademie

1998 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 10 měsíců

FO*******.o.

Mzdová účetní

2019 – říjen 2024 5 let a 10 měsíců

Pracuji zde jako mzdová a provozní účetní. Mám na starosti celou personální a mzdovou agendu. Plním veškeré úkony spjaté a vyplývající s danými agendami. Dále mám na starosti finanční hotovost a účtování drobných nákupu, kontrolu zaúčtování ostatních dokladů jednotlivých středisek, pořízení a vystavení vzájemných zápočtů pro dodavatele a odběratele, kontrolu a roční inventury majetkových účtů, práce se saldem, pořizování zálohových faktur, zapisování došlé pošty a archivaci dokladů.

Ek*******.o.

Mzdová účetní

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

Mou náplní práce bylo zpracování personální a mzdové agendy pro několik různorodých firem. Přijímání a výstupy stávajících zaměstnanců. Zabezpečení vstupních školení a lékařských prohlídek. Dále jsem prováděla ve mzdové agendě kompletní zpracování mezd, včetně kontroly docházek zaměstnanců, plnění ohlašovacích povinností na příslušné úřady a komunikaci se státními orgány a úřady. Zpracování podkladů pro výplatu dávek nemocenského pojištění, pracovních úrazů, řešení exekucí a srážek ze mzdy zaměstnanců, správa daní zaměstnanců a ročního zúčtování daně z příjmů fyzických osob a roční vyúčtování daně za firmu, vystavování evidenčních listů zaměstnanců a potvrzení o výši příjmů.

KM*****.o.

Administrativní pracovník

2011 – 2017 6 let a 6 měsíců

Zde jsem pracovala jako operátorka stanice technické kontroly a provozní účetní. Má práce spočívala v zapisování technických dat z technického průkazu a záznamů doložených kontrolními techniky na základě technické prohlídky daného druhu a typu prohlídky do online systému Ministerstva dopravy /DEKRA/. Další náplní mé práce bylo vedení pokladny, odvod peněz do banky, účtování dodavatelských a odběratelských faktur, inventura pokladny a majetku.

Ka*******.s.

Vedoucí úseku prodejny

2002 – 2010 8 let a 6 měsíců

Pracovala jsem na oddělení pokladen. Mám zkušenosti s vedením většího kolektivu /organizace práce, plánování směn, zodpovědnost za chod oddělení/, práci s finanční hotovostí, komunikaci se zákazníky, dodavateli. Nějakou dobu jsem zastupovala personalistu / zpracování docházek, pracovní smlouvy, nábor brigádníků a nových zaměstnanců a další věci spojené s personální agendou/.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

HeliosZkušený

KaratZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Rodina, cestování, četba, vaření, ráda se učím novým věcem.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45