M. Č. , životopis 1346431
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Bankovní akademie a.s.
Firemní management
2002 – 2005Vyšší odborné
Obchodní akademie Kroměříž
Obchodní akademie
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 10 měsíců
FO*******.o.
Mzdová účetní
2019 – říjen 2024 5 let a 10 měsíců
Pracuji zde jako mzdová a provozní účetní. Mám na starosti celou personální a mzdovou agendu. Plním veškeré úkony spjaté a vyplývající s danými agendami. Dále mám na starosti finanční hotovost a účtování drobných nákupu, kontrolu zaúčtování ostatních dokladů jednotlivých středisek, pořízení a vystavení vzájemných zápočtů pro dodavatele a odběratele, kontrolu a roční inventury majetkových účtů, práce se saldem, pořizování zálohových faktur, zapisování došlé pošty a archivaci dokladů.
Ek*******.o.
Mzdová účetní
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Mou náplní práce bylo zpracování personální a mzdové agendy pro několik různorodých firem. Přijímání a výstupy stávajících zaměstnanců. Zabezpečení vstupních školení a lékařských prohlídek. Dále jsem prováděla ve mzdové agendě kompletní zpracování mezd, včetně kontroly docházek zaměstnanců, plnění ohlašovacích povinností na příslušné úřady a komunikaci se státními orgány a úřady. Zpracování podkladů pro výplatu dávek nemocenského pojištění, pracovních úrazů, řešení exekucí a srážek ze mzdy zaměstnanců, správa daní zaměstnanců a ročního zúčtování daně z příjmů fyzických osob a roční vyúčtování daně za firmu, vystavování evidenčních listů zaměstnanců a potvrzení o výši příjmů.
KM*****.o.
Administrativní pracovník
2011 – 2017 6 let a 6 měsíců
Zde jsem pracovala jako operátorka stanice technické kontroly a provozní účetní. Má práce spočívala v zapisování technických dat z technického průkazu a záznamů doložených kontrolními techniky na základě technické prohlídky daného druhu a typu prohlídky do online systému Ministerstva dopravy /DEKRA/. Další náplní mé práce bylo vedení pokladny, odvod peněz do banky, účtování dodavatelských a odběratelských faktur, inventura pokladny a majetku.
Ka*******.s.
Vedoucí úseku prodejny
2002 – 2010 8 let a 6 měsíců
Pracovala jsem na oddělení pokladen. Mám zkušenosti s vedením většího kolektivu /organizace práce, plánování směn, zodpovědnost za chod oddělení/, práci s finanční hotovostí, komunikaci se zákazníky, dodavateli. Nějakou dobu jsem zastupovala personalistu / zpracování docházek, pracovní smlouvy, nábor brigádníků a nových zaměstnanců a další věci spojené s personální agendou/.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
HeliosZkušený
KaratZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace