Michaela H. 46 let , životopis 1386692
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Michle + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Heroldovy sady v Praze
Ekonomika zahraničního obchodu (Mezinárodní ekonomické vztahy)
září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 8 měsíců
DE*********.o.
mzdová účetní a HR administrátor
červenec 2024 – červenec 2024 1 měsíc
komplexní vedení mzdového účetnictví a veškeré personalistiky
De*****.o.
mzdová účetní
červen 2017 – květen 2024 7 let
vedení mzdového účetnictví, správa osobních složek zaměstnanců, kontrola správnosti pracovně-právních dokumentů, mzdové a personální poradenství, administrativa spojená se zpracováním mezd a personalistiky, veškeré úkony spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců, vystavování potvrzení pro potřeby zaměstnanců, ELDP, roční zúčtování daně, komunikace s orgány státní správy a příslušná součinnost
Ca*******.o.
asistentka jednatele + účetní + personalistka
listopad 2011 – duben 2014 2 roky a 6 měsíců
komplexní personální agenda společnosti, příprava podkladů pro zpracování mezd, zadávání inzerce, zajišťování odborných školení zaměstnanců a lékařských prohlídek, organizace firemních akcí, objednávání reklamních předmětů, psaní článků do mezinárodního magazínu pro zaměstnance, korektury textů, správa pracovních oděvů, vozového parku, agenda BOZP a PO, zajištění plynulého chodu recepce, agenda přijatých a vydaných faktur, vedení CZK a EUR pokladny, vyúčtování tuzemských a zahraničních cestovních náhrad
Co*****.o.
asistentka ekonomického oddělení + personalistka
únor 2010 – květen 2011 1 rok a 4 měsíce
kompletní správa personální agendy společnosti, příprava podkladů pro mzdy, agenda bankovních výpisů, faktur přijatých a vydaných, komunikace s institucemi státní správy, vystavování veškerých faktur společnosti
PO*****.o.
asistentka účetní + asistentka společnosti + personalistka
březen 2006 – listopad 2009 3 roky a 9 měsíců
spolupráce s externí mzdovou účetní, příprava podkladů pro zpracování mezd, evidence zaměstnanců i brigádníků a zakládání osobních složek, komunikace s PSSZ a zdravotními pojišťovnami, činnosti spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců, zadávání inzerce, účast při přijímacích pohovorech, administrativní podpora jednatele a obchodního oddělení, správa vozového parku a s ní spojené vyřizování pojistných událostí, kompletní zajištění stravenek, organizace povinných firemních školení a pravidelných revizí, agenda bankovních výpisů, platebních příkazů, faktur přijatých, vedení pokladny (EUR), zpracovávání vyúčtování zahraničních služebních cest, komunikace s FÚ
Jazyky
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Další programy a počítačové znalosti
mzdový program Perm 3, OKbase
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení