Foto: Michaela H.
ID 1386692

Michaela H. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Michle + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Mzdová účetní

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Heroldovy sady v Praze

Ekonomika zahraničního obchodu (Mezinárodní ekonomické vztahy)

září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 8 měsíců

DE*********.o.

mzdová účetní a HR administrátor

červenec 2024 – červenec 2024 1 měsíc

komplexní vedení mzdového účetnictví a veškeré personalistiky

De*****.o.

mzdová účetní

červen 2017 – květen 2024 7 let

vedení mzdového účetnictví, správa osobních složek zaměstnanců, kontrola správnosti pracovně-právních dokumentů, mzdové a personální poradenství, administrativa spojená se zpracováním mezd a personalistiky, veškeré úkony spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců, vystavování potvrzení pro potřeby zaměstnanců, ELDP, roční zúčtování daně, komunikace s orgány státní správy a příslušná součinnost

Ca*******.o.

asistentka jednatele + účetní + personalistka

listopad 2011 – duben 2014 2 roky a 6 měsíců

komplexní personální agenda společnosti, příprava podkladů pro zpracování mezd, zadávání inzerce, zajišťování odborných školení zaměstnanců a lékařských prohlídek, organizace firemních akcí, objednávání reklamních předmětů, psaní článků do mezinárodního magazínu pro zaměstnance, korektury textů, správa pracovních oděvů, vozového parku, agenda BOZP a PO, zajištění plynulého chodu recepce, agenda přijatých a vydaných faktur, vedení CZK a EUR pokladny, vyúčtování tuzemských a zahraničních cestovních náhrad

Co*****.o.

asistentka ekonomického oddělení + personalistka

únor 2010 – květen 2011 1 rok a 4 měsíce

kompletní správa personální agendy společnosti, příprava podkladů pro mzdy, agenda bankovních výpisů, faktur přijatých a vydaných, komunikace s institucemi státní správy, vystavování veškerých faktur společnosti

PO*****.o.

asistentka účetní + asistentka společnosti + personalistka

březen 2006 – listopad 2009 3 roky a 9 měsíců

spolupráce s externí mzdovou účetní, příprava podkladů pro zpracování mezd, evidence zaměstnanců i brigádníků a zakládání osobních složek, komunikace s PSSZ a zdravotními pojišťovnami, činnosti spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců, zadávání inzerce, účast při přijímacích pohovorech, administrativní podpora jednatele a obchodního oddělení, správa vozového parku a s ní spojené vyřizování pojistných událostí, kompletní zajištění stravenek, organizace povinných firemních školení a pravidelných revizí, agenda bankovních výpisů, platebních příkazů, faktur přijatých, vedení pokladny (EUR), zpracovávání vyúčtování zahraničních služebních cest, komunikace s FÚ

Jazyky

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Další programy a počítačové znalosti

mzdový program Perm 3, OKbase

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

psaní fejetonů, kadeřnické práce, floristika, gastronomie

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45