Lenka S. 41 let , životopis 1396920
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Hlubočepy + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Bystřice pod Hostýnem
Obchod a management
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 11 měsíců
Eu*****aha
Money Collection Specialist
prosinec 2017 – červenec 2024 6 let a 8 měsíců
Správa a vymáhání pohledávek pro oblast ČR a SK Vymáhání pohledávek, každodenní komunikace se zákazníky Řešení reklamací vystavených faktur Vystavování opravných daňových dokladů a faktur Měsíční reporty Ukončování smluv
Vš*********aha
Odborná referentka klientského pracoviště - zástupce vedoucí
září 2013 – listopad 2017 4 roky a 3 měsíce
Zajištění denního chodu klientského pracoviště a podpora týmu Komunikace s klienty, plátci pojistného a poskytovateli zdravotní péče Zpracování podkladů a agend pro jiná oddělení Problematika EU a mezinárodních smluv Komunikace se zahraničními institucemi Prodej komerčních produktů partnerů VZP ČR
Wi*******aha
Team Leader zákaznického servisu
září 2009 – srpen 2013 4 roky
Vedení, řízení a motivace týmu operátorů Monitoring příchozích a odchozích hovorů, zpracovávání statistik a reportů Organizace a plánování aktivit v souvislosti se zajištěním provozu call-centra Evidence docházky Odpovědnost za výsledky týmu Spolupráce na řízení projektů a telefonických kampaní Přijímání a zaškolování nových zaměstnanců Řešení reklamací externích partnerů a developerských zakázek
HZ*********říž
Vedoucí prodejny
duben 2008 – září 2009 1 rok a 6 měsíců
Vedení týmu zaměstnanců Nábor, motivace a hodnocení podřízených Zodpovědnost za chod pobočky a za dosažené výsledky Spolupráce na marketingových akcích společnosti Objednávání zboží a nových kolekcí Přijímání reklamací
Ce*****nem
Asistentka
září 2004 – duben 2008 3 roky a 8 měsíců
Administrativní podpora jednatelů společnosti a kompletní zajištění chodu kanceláře Plánování schůzek, vyřizování pošty, emailů a telefonátů Zajišťování a vyhledávání nových dopravců Přijímání objednávek a komunikace se zákazníky Zpracování faktur
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
K2Začátečník
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Navision 16 JIRA CRM Bob Webdispečink
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)