Foto: Lenka S.
ID 1396920

Lenka S. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Hlubočepy + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Bystřice pod Hostýnem

Obchod a management

září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 11 měsíců

Eu*****aha

Money Collection Specialist

prosinec 2017 – červenec 2024 6 let a 8 měsíců

Správa a vymáhání pohledávek pro oblast ČR a SK Vymáhání pohledávek, každodenní komunikace se zákazníky Řešení reklamací vystavených faktur Vystavování opravných daňových dokladů a faktur Měsíční reporty Ukončování smluv

*********aha

Odborná referentka klientského pracoviště - zástupce vedoucí

září 2013 – listopad 2017 4 roky a 3 měsíce

Zajištění denního chodu klientského pracoviště a podpora týmu Komunikace s klienty, plátci pojistného a poskytovateli zdravotní péče Zpracování podkladů a agend pro jiná oddělení Problematika EU a mezinárodních smluv Komunikace se zahraničními institucemi Prodej komerčních produktů partnerů VZP ČR

Wi*******aha

Team Leader zákaznického servisu

září 2009 – srpen 2013 4 roky

Vedení, řízení a motivace týmu operátorů Monitoring příchozích a odchozích hovorů, zpracovávání statistik a reportů Organizace a plánování aktivit v souvislosti se zajištěním provozu call-centra Evidence docházky Odpovědnost za výsledky týmu Spolupráce na řízení projektů a telefonických kampaní Přijímání a zaškolování nových zaměstnanců Řešení reklamací externích partnerů a developerských zakázek

HZ*********říž

Vedoucí prodejny

duben 2008 – září 2009 1 rok a 6 měsíců

Vedení týmu zaměstnanců Nábor, motivace a hodnocení podřízených Zodpovědnost za chod pobočky a za dosažené výsledky Spolupráce na marketingových akcích společnosti Objednávání zboží a nových kolekcí Přijímání reklamací

Ce*****nem

Asistentka

září 2004 – duben 2008 3 roky a 8 měsíců

Administrativní podpora jednatelů společnosti a kompletní zajištění chodu kanceláře Plánování schůzek, vyřizování pošty, emailů a telefonátů Zajišťování a vyhledávání nových dopravců Přijímání objednávek a komunikace se zákazníky Zpracování faktur

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

K2Začátečník

SAPZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Navision 16 JIRA CRM Bob Webdispečink

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Cestování, vaření, turistika, cyklistika, rybaření

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45