Foto: Mgr. Andrea Ř.
ID 699000

Mgr. Andrea Ř. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Palackého v Olomouci

Ochrana a tvorba životního prostředí

2013 – 2016Vysokoškolské

Univerzita Hradec Králové

Systematická biologie a ekologie

2010 – 2013Bakalářské

Gymnázium a SOŠ Jaroměř

čtyřleté všeobecné vzdělání

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 5 měsíců

St******* ČR

Metodička

listopad 2019 – dosud 4 roky a 11 měsíců

Mám na starosti zasílání projektů z programu OPŽP k podpisu na Ministerstvo životního prostředí. Denně komunikuji s projektovými manažery a jsem pro ně metodickou oporou. Vytvářím harmonogramy, které jim pomáhají s efektivním řízením projektů. Podílím na tvorbě dokumentů, které žadatelům usnadňují orientaci v procesu podávání žádostí o dotace v rámci programu OPŽP. Zodpovídám za grafickou úpravu těchto dokumentů a zapracovávám veškeré připomínky a změny od kolegů. Zajišťuji také zveřejňování informací o nových výzvách a jejich změnách na oficiálních webových stránkách programu. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku zaměřenou na společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.

Če*******edí

Inspektorka odpadového hospodářství

únor 2018 – září 2019 1 rok a 8 měsíců

Dohlížela jsem na fyzické a právnické osoby nakládající s odpady, včetně provozoven na zpracování odpadů, skládek, kompostáren, sběrných dvorů, autovrakovišť, pneuservisů, společností zajišťujících svoz odpadů, obcí, měst a nemocnic. V rámci své práce jsem se pohybovala převážně v terénu, kde jsem prováděla kontroly na místě, přezkoumávala provozní dokumentaci a sepisovala protokoly. Pokud jsem odhalila pochybení, určovala jsem výši pokuty a předávala případ ke správnímu řízení. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku z technické ochrany životního prostředí.

NU*********.o.

Managerka provozu

únor 2017 – listopad 2017 10 měsíců

Vedla jsem tým přibližně 13 lidí, přičemž jsem zodpovídala za nábor nových pracovníků a jejich zaškolení. Každý měsíc jsem sestavovala docházku a vyřizovala denní objednávky zboží a materiálu. K mým úkolům patřilo také řešení reklamací s dodavateli i zákazníky. Zpestřením při této práci byla organizace veletrhů, kde jsem se starala o logistiku dodávek zboží jak na pobočku, tak na veletržní stánek. V rámci této pozice jsem absolvovala intenzivní školení měkkých dovedností, zaměřené na komunikaci se zákazníky, obchodní dovednosti, asertivitu, time management a psychohygienu.

Jazyky

italštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Kurzy češtiny s Mgr. Janem Táborským

Celkem absolvovány 3 pětihodinové kurzy: Stylistika současné češtiny, Český pravopis: jistoty a novinky, Kurz české interpunkce.

2021

Online kurz marketingu pro podnikatele a firmy

Kurz zaměřený na tvorbu vlastních webových stránek, základů marketingu a sebepropagace, využívání sociálních sítí k propagaci a reklamě a tvorbu digitálního produktu.

2020

Interiérový design

Kurz byl zaměřen na interiérové styly, barvy v interiérech, tvary, vzory, základní parametry místností, základy práce v 3D vizualizačním programu TURBOfloorplan. Pracovali jsme na návrhu vlastního konkrétního interiéru, který jsme dle vizualizace i zrealizovali.

2019

Školení měkkých a manažerských dovedností

Tento dvoutýdenní kurz byl velice obsáhlý a vydařilý. Probírali jsme komunikační a prodejní dovednosti, péči o zákazníky, řešení nepříjemných situací na pracovišti, asertivitu, psychohygienu, sebehodnotu, sebeúctu, time-management, relaxaci a mnoho dalšího. Celkem asi 80 nabitých hodin výuky.

2017

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45