Foto: Mgr. Andrea Ř.
ID 699000

Mgr. Andrea Ř. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Palackého v Olomouci

Ochrana a tvorba životního prostředí

2013 – 2016Vysokoškolské

Univerzita Hradec Králové

Systematická biologie a ekologie

2010 – 2013Bakalářské

Gymnázium a SOŠ Jaroměř

čtyřleté všeobecné vzdělání

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 6 měsíců

St******* ČR

Metodička

listopad 2019 – říjen 2024 5 let

Měla jsem na starosti zasílání projektů z programu OPŽP k podpisu na Ministerstvo životního prostředí. Denně jsem komunikovala s projektovými manažery a byla pro ně metodickou oporou. Vytvářela jsem harmonogramy, které jim pomáhaly s efektivním řízením projektů. Podílela jsem se na tvorbě dokumentů, které žadatelům usnadňovaly orientaci v procesu podávání žádostí o dotace v rámci programu OPŽP. Zodpovídala jsem za grafickou úpravu těchto dokumentů a zapracování veškerých změn a připomínek od kolegů. Zajišťovala jsem zveřejňování informací o nových výzvách a jejich změnách na oficiálních webových stránkách programu. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku zaměřenou na společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.

Če*******edí

Inspektorka odpadového hospodářství

únor 2018 – září 2019 1 rok a 8 měsíců

Prováděla jsem kontroly fyzických i právnických osob nakládajících s odpady, včetně provozoven na zpracování odpadů, skládek, kompostáren, sběrných dvorů, autovrakovišť, pneuservisů, společností zajišťujících svoz odpadů, obcí, měst a nemocnic. V rámci své práce jsem se pohybovala převážně v terénu, kde jsem prováděla kontroly na místě, přezkoumávala provozní dokumentaci a sepisovala protokoly. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku z technické ochrany životního prostředí.

NU*********.o.

Managerka provozu

únor 2017 – listopad 2017 10 měsíců

Vedla jsem tým přibližně 13 lidí, přičemž jsem zodpovídala za nábor nových pracovníků a jejich zaškolení. Každý měsíc jsem sestavovala docházku a vyřizovala denní objednávky zboží a materiálu. K mým úkolům patřilo také řešení reklamací s dodavateli i zákazníky. Zpestřením při této práci byla organizace veletrhů, kde jsem se starala o logistiku dodávek zboží jak na pobočku, tak na veletržní stánek. V rámci této pozice jsem absolvovala intenzivní školení měkkých dovedností, zaměřené na komunikaci se zákazníky, obchodní dovednosti, asertivitu, time management a psychohygienu.

Jazyky

italštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Loajalita, cit pro detail.

Kurzy

Umělá inteligence...jak ji šikovně využít v kanceláři

Novinky při práci s chatem GPT, které mohou pomoci při práci v kanceláři.

listopad 2024

Umělá inteligence a její využití v rámci MS Office

leden 2024

Kurzy češtiny s Mgr. Janem Táborským

Celkem absolvovány 3 pětihodinové kurzy: Stylistika současné češtiny, Český pravopis: jistoty a novinky, Kurz české interpunkce.

2021

Online kurz marketingu pro podnikatele a firmy

Kurz zaměřený na tvorbu webových stránek ve wordpressu, základy marketingu a propagace, využívání sociálních sítí k propagaci a reklamě a tvorbu digitálního produktu.

2020

Školení měkkých a manažerských dovedností

Velmi obsáhlý dvoutýdenní kurz komunikačních a prodejních dovedností. Školili jsme se v péči o zaměstnance i o zákazníky, v řešení nepříjemných situací na pracovišti, asertivitě, psychohygieně, či time-managementu. Celkem šlo asi o 80 hodin výuky.

2017

Zájmy

Osobní rozvoj, kreativní tvorba, procházky v přírodě.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45