Mgr. Andrea Ř. 34 let , životopis 699000
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Copywriter Editor Grafik Korektor Kreativec Metodik Redaktor, publicista, novinář Referent Referent životního prostředí Šéfredaktor Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Palackého v Olomouci
Ochrana a tvorba životního prostředí
2013 – 2016Vysokoškolské
Univerzita Hradec Králové
Systematická biologie a ekologie
2010 – 2013Bakalářské
Gymnázium a SOŠ Jaroměř
čtyřleté všeobecné vzdělání
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 6 měsíců
St******* ČR
Metodička
listopad 2019 – říjen 2024 5 let
Měla jsem na starosti zasílání projektů z programu OPŽP k podpisu na Ministerstvo životního prostředí. Denně jsem komunikovala s projektovými manažery a byla pro ně metodickou oporou. Vytvářela jsem harmonogramy, které jim pomáhaly s efektivním řízením projektů. Podílela jsem se na tvorbě dokumentů, které žadatelům usnadňovaly orientaci v procesu podávání žádostí o dotace v rámci programu OPŽP. Zodpovídala jsem za grafickou úpravu těchto dokumentů a zapracování veškerých změn a připomínek od kolegů. Zajišťovala jsem zveřejňování informací o nových výzvách a jejich změnách na oficiálních webových stránkách programu. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku zaměřenou na společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.
Če*******edí
Inspektorka odpadového hospodářství
únor 2018 – září 2019 1 rok a 8 měsíců
Dohlížela jsem na fyzické a právnické osoby nakládající s odpady, včetně provozoven na zpracování odpadů, skládek, kompostáren, sběrných dvorů, autovrakovišť, pneuservisů, společností zajišťujících svoz odpadů, obcí, měst a nemocnic. V rámci své práce jsem se pohybovala převážně v terénu, kde jsem prováděla kontroly na místě, přezkoumávala provozní dokumentaci a sepisovala protokoly. Pokud jsem odhalila pochybení, určovala jsem výši pokuty a předávala případ ke správnímu řízení. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku z technické ochrany životního prostředí.
NU*********.o.
Managerka provozu
únor 2017 – listopad 2017 10 měsíců
Vedla jsem tým přibližně 13 lidí, přičemž jsem zodpovídala za nábor nových pracovníků a jejich zaškolení. Každý měsíc jsem sestavovala docházku a vyřizovala denní objednávky zboží a materiálu. K mým úkolům patřilo také řešení reklamací s dodavateli i zákazníky. Zpestřením při této práci byla organizace veletrhů, kde jsem se starala o logistiku dodávek zboží jak na pobočku, tak na veletržní stánek. V rámci této pozice jsem absolvovala intenzivní školení měkkých dovedností, zaměřené na komunikaci se zákazníky, obchodní dovednosti, asertivitu, time management a psychohygienu.
Jazyky
italštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Další dovednosti
Empatie. Loajalita. Cit pro detail.
Kurzy
Umělá inteligence...jak ji šikovně využít v kanceláři
Novinky při práci s chatem GPT, které mohou pomoci při práci v kanceláři.
listopad 2024
Umělá inteligence a její využití v rámci MS Office
leden 2024
Kurzy češtiny s Mgr. Janem Táborským
Celkem absolvovány 3 pětihodinové kurzy: Stylistika současné češtiny, Český pravopis: jistoty a novinky, Kurz české interpunkce.
2021
Online kurz marketingu pro podnikatele a firmy
Kurz zaměřený na tvorbu webových stránek ve wordpressu, základy marketingu a propagace, využívání sociálních sítí k propagaci a reklamě a tvorbu digitálního produktu.
2020
Školení měkkých a manažerských dovedností
Velmi obsáhlý dvoutýdenní kurz komunikačních a prodejních dovedností. Školili jsme se v péči o zákazníky, řešení nepříjemných situací na pracovišti, asertivitě, psychohygieně, sebehodnotě či time-managementu. Celkem šlo asi o 80 hodin výuky.
2017