Mgr. Andrea Ř. 34 let , životopis 699000
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Copywriter Editor Grafik Korektor Kreativec Metodik Redaktor, publicista, novinář Referent Referent životního prostředí Šéfredaktor Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Palackého v Olomouci
Ochrana a tvorba životního prostředí
2013 – 2016Vysokoškolské
Univerzita Hradec Králové
Systematická biologie a ekologie
2010 – 2013Bakalářské
Gymnázium a SOŠ Jaroměř
čtyřleté všeobecné vzdělání
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 6 měsíců
St******* ČR
Metodička
listopad 2019 – říjen 2024 5 let
Mám na starosti zasílání projektů z programu OPŽP k podpisu na Ministerstvo životního prostředí. Denně komunikuji s projektovými manažery a jsem pro ně metodickou oporou. Vytvářím harmonogramy, které jim pomáhají s efektivním řízením projektů. Podílím na tvorbě dokumentů, které žadatelům usnadňují orientaci v procesu podávání žádostí o dotace v rámci programu OPŽP. Zodpovídám za grafickou úpravu těchto dokumentů a zapracovávám veškeré připomínky a změny od kolegů. Zajišťuji také zveřejňování informací o nových výzvách a jejich změnách na oficiálních webových stránkách programu. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku zaměřenou na společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.
Če*******edí
Inspektorka odpadového hospodářství
únor 2018 – září 2019 1 rok a 8 měsíců
Dohlížela jsem na fyzické a právnické osoby nakládající s odpady, včetně provozoven na zpracování odpadů, skládek, kompostáren, sběrných dvorů, autovrakovišť, pneuservisů, společností zajišťujících svoz odpadů, obcí, měst a nemocnic. V rámci své práce jsem se pohybovala převážně v terénu, kde jsem prováděla kontroly na místě, přezkoumávala provozní dokumentaci a sepisovala protokoly. Pokud jsem odhalila pochybení, určovala jsem výši pokuty a předávala případ ke správnímu řízení. V rámci této pozice jsem úspěšně složila úřednickou zkoušku z technické ochrany životního prostředí.
NU*********.o.
Managerka provozu
únor 2017 – listopad 2017 10 měsíců
Vedla jsem tým přibližně 13 lidí, přičemž jsem zodpovídala za nábor nových pracovníků a jejich zaškolení. Každý měsíc jsem sestavovala docházku a vyřizovala denní objednávky zboží a materiálu. K mým úkolům patřilo také řešení reklamací s dodavateli i zákazníky. Zpestřením při této práci byla organizace veletrhů, kde jsem se starala o logistiku dodávek zboží jak na pobočku, tak na veletržní stánek. V rámci této pozice jsem absolvovala intenzivní školení měkkých dovedností, zaměřené na komunikaci se zákazníky, obchodní dovednosti, asertivitu, time management a psychohygienu.
Jazyky
italštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Kurzy češtiny s Mgr. Janem Táborským
Celkem absolvovány 3 pětihodinové kurzy: Stylistika současné češtiny, Český pravopis: jistoty a novinky, Kurz české interpunkce.
2021
Online kurz marketingu pro podnikatele a firmy
Kurz zaměřený na tvorbu vlastních webových stránek, základů marketingu a sebepropagace, využívání sociálních sítí k propagaci a reklamě a tvorbu digitálního produktu.
2020
Interiérový design
Kurz byl zaměřen na interiérové styly, barvy v interiérech, tvary, vzory, základní parametry místností, základy práce v 3D vizualizačním programu TURBOfloorplan. Pracovali jsme na návrhu vlastního konkrétního interiéru, který jsme dle vizualizace i zrealizovali.
2019
Školení měkkých a manažerských dovedností
Tento dvoutýdenní kurz byl velice obsáhlý a vydařilý. Probírali jsme komunikační a prodejní dovednosti, péči o zákazníky, řešení nepříjemných situací na pracovišti, asertivitu, psychohygienu, sebehodnotu, sebeúctu, time-management, relaxaci a mnoho dalšího. Celkem asi 80 nabitých hodin výuky.
2017