Foto: Alžběta L.
ID 1210567

Alžběta L. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola informatiky a služeb

Hotelnictví

září 2009 – květen 2013SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 1 měsíc

OSVČ

Mentoring a poradenství

červen 2024 – dosud 4 měsíce

V rámci mentoringu školím back office pracovníky, pracovníky fakturačních oddělení a pracovních sloučených pozic. Obsah školení: Správa kalendáře, emailů, správa účetnictví v rámci firmy, fakturace a náklady, cashflow a příprava reportingu, tabulek a další funkčních procesů, náhled do HR, efektivita a produktivita. Z juniorních zaměstnanců dělám samostatné profesionály.

So*********.o.

Business Assistant

listopad 2023 – dosud 11 měsíců

- Kompletní chod kanceláře, od drobných potřeb jednotlivých teamů pro strategické nastavení procesů, které vedou ke zlepšení efektivity, snížení nákladů a eliminace chyb v provozu - Kompletní správa účetnictví, vystavování faktur, evidence nákladů, přímá spolupráce s účetní firmou, schvalování a provádění transakcí - přímá asistence majiteli firmy - podílení se na strategickém rozvoji firmy

EA*****.o.

Billing Team Leader

prosinec 2022 – listopad 2023 1 rok

- sestavení a zaškolení fakturačního týmu (vč. pohovorů) - stanovení a rozdělení pracovních pozic a náplně práce - průběžná školení, kontroling - osobní pohovory a porady, motivace týmu - komunikace s klienty a dodavateli - vystavování a registrace faktur - vývoj interního software pro fakturaci - spolupráce na auditech - mezinárodní spolupráce s pobočkami v rámci skupiny, školení jejich zaměstnanců

EA*****.o.

Koordinátor leteckých a silničních přeprav

červen 2018 – červenec 2020 2 roky a 2 měsíce

- písemná a telefonická komunikace s klienty v ČJ a AJ - příjem poptávek a jejich zpracování, nacenění - koordinace průběhu přeprav a informování klientů - objednávání dodavatelských servisů - dopravci, celní deklarace,... - příprava dokumentace k leteckých přepravám, clení a dalším úkonům spojených s přepravou zásilek

Ha*********mum

Vedoucí obchodu

květen 2016 – květen 2018 2 roky a 1 měsíc

- přímý prodej a poradenství klientkám - nábor a zaškolení nových zaměstnanců - plánování směn a zajištění chodu prodejny - inventury a správa skladu - výběr a nákup zboží pro prodejnu

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

FigmaZačátečník

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45