P. H. , životopis 1253553
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Barman/ka Fakturant/ka Hosteska Pokladní Pokojská Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Hotelová škola Bohemia s.r.o.
Hotelnictví a turismus
září 2006 – červen 2010SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 10 měsíců
Pa********* o.
Mechanik SMT linky
září 2021 – leden 2022 5 měsíců
-obsluha hightech osazovacich SMT strojů a zajištěni jejich údržby -doplňování součástkových komponent do strojù-kontrola vlastního procesu výroby se zápisem údajů-zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Da*******.o.
Administrativní pracovník v reklamačního oddělení
listopad 2017 – červen 2019 1 rok a 8 měsíců
Hlavní činností reklamačního oddělení na prodejně Datart elektro byl přijem, výdej. servisní a dopravní zajištění poškozeného zboží a celkový dohled nad celým průběhem všech druhů reklamací prodejny a zákazníků. Důraz kladen na vlastní zodpovědnost za dodržení všech termínů. Práce na pc. prodejní dovednosti v oblasti elektro, komunikativní obratnost a schopnost rychlého vyhodnocení správného přístupu individuálně v nepřijemných situacích reklamačni oblasti se zákazníkem. Práce s penězi, produktivní a prodejní dovednosti. Orientace a znalost v reklamační oblasti
GA*********.o.
Prodavačka
listopad 2016 – červen 2017 8 měsíců
obsluha naročné klientely, osobni pristup- pece o stalou klientelu. Perfektni znalost zbozi a materialu, strihu a detailu obleceni. Pece a neustala pece o vzhled prodejny leden 2017- prosinec 2017 1 rok
Te*********.s.
Nákupčí a Kontrolorka kvality
únor 2013 – únor 2016 3 roky a 1 měsíc
objednávky (system gold), přehled o pohybu sortimentu na daném oddělení, odpisy poškozeného zboží, slevy sortimentu, inventury, centrální přehled expiraci potravin, přehled a organizace práce zaměstnanců doplňování zboží, zajištění bezchybného dohledávání a doplňování sortimentu na prodejní plochu, přehled o stavu sortimentu, rozdělování pracovních úkolů pro zaměstnance doplňování zboží
K+*****tro
Zástupce vedoucího
únor 2011 – leden 2013 2 roky
rozdělování pracovních úkolů pro zaměstnance doplňování zboží Objednávky zboží, zodpovědnost za bezchybný chod prodejny, obsluha a komunikace se zákazníky, znalost sortimentu, práce s penězi, fakturace, reklamace, účast na mnoha produktových školení, vedení týmu -6ti zaměstnanců, řešení předispozic mezi prodejnami, znalost a přehled o prodávaném sortimentu,
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSZačátečník
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Účetnictví a daňové evidence
březen 2008
Sommeliérský kurz
Znalec vín
únor 2007