Kristýna S. 26 let , životopis 955025
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Michle + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistent v médiích, reklamě, PR Event Specialist Marketingová komunikace Online Marketing Produktový manager Sociolog Specialista PR Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
College of Economics and Management, Prague
Reklama and PR
září 2021 – září 2024Vysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Sociální antropologie
září 2018 – srpen 2021Bakalářské
SŠ oděvní, služeb a ekonomiky, Červený Kostelec
Ekonomika a management
září 2013 – květen 2017SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 1 měsíc
Sa*****ofi
MCE Marketing
září 2022 – září 2024 2 roky a 1 měsíc
• zaměření se na zdravotnické odborníky • tvorba e-mailů - RTM • tvorba propagačních materiálů a prezentací • spolupráce při přípravě lékařských a farmaceutických kongresů • tvorba analýz efektivity emailových kampaní • tvorba analýz výkonu reprezentantů • správa budgetu pro MCE oddělení • Due diligence proces - spolupráce s týmem v Indii
FT*******.o.
Online Marketing Specialist
květen 2023 – srpen 2023 4 měsíce
• řízení kampaní souvisejících s komunikací programu • správa jednotlivých televizních webů • plánování kampaní a jejich realizace • správa newsletterů a dalších marketingových kanálů – YouTube, sociální média (firemní profil) • komunikace schůzek, akcí, • plánování kampaní na sociálních sítích • tvorba příspěvků na sociální sítě (IG, FB)
Ro*****.o.
Executive Assistant
listopad 2021 – březen 2022 5 měsíců
• administrativní činnost • plánování firemních akcí • kompletní správa firemního Instagramu (od 10.2.2022) • pomoc se zřizováním živností zaměstnanců z ostatních zemí EU
ČS*****vna
Administrativní pracovník v archivu - DPP
listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců
• administrativní činnost • příprava a kompletace dokumentů na archivaci • srovnávání dokumentů dle číselných řad a jejich následné zarovnávání do spisů • načítání v interním systému a přehazování již ukončených dokumentů
ČS*****vna
Referent klientského centra
březen 2018 – únor 2019 1 rok
• Zajišťování komunikace mezi zákazníky a pojišťovnou. • Nahlašování pojistných událostí neživotního pojištění. • Sledování a předávání stavu ohledně dokumentace a zpracování pojistných událostí • Komunikace s likvidátory
Mi*********edí
Ministerský referent provozního oddělení
červen 2017 – prosinec 2017 7 měsíců
• Fyzický soupis majetku. • Organizace provozu zasedacích místností a sálů. • Propočty a sumarizace hodnot a porovnávání fyzických a účetních stavů majetku. • Výpočty úhrad za užívání majetku podle obecných metodik nebo předpisů. • Zajišťování drobných oprav a údržby majetku. • Provádění inventur, zpracovávání inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku. • Příprava věcných podkladů pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav nebo vybavení majetkem. • Komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů.
Mi*******axe
Praktikant
květen 2016 – červen 2016 2 měsíce
• praxe v provozním oddělení
Úč*******.o.
Účetní - stáž
duben 2015 – květen 2015 2 měsíce
• praxe v účetní firmě • výpomoc s účetní agendou • komunikace s klienty
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
CanvaPokročilý
Databázové systémy
MS Access
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingZkušený
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Střih videaZkušený
Úprava fotekZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Vema, Slack, Dashlane, HubSpot, Paymoapp, Asana, Veeva, COMMA, ZoomSphere, Mailkit