Není foto: K. S.
ID 955025

K. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

College of Economics and Management, Prague

Reklama and PR

září 2021 – září 2024Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Sociální antropologie

září 2018 – srpen 2021Bakalářské

SŠ oděvní, služeb a ekonomiky, Červený Kostelec

Ekonomika a management

září 2013 – květen 2017SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 1 měsíc

Sa*****ofi

MCE Marketing

září 2022 – září 2024 2 roky a 1 měsíc

• zaměření se na zdravotnické odborníky • tvorba e-mailů - RTM • tvorba propagačních materiálů a prezentací • spolupráce při přípravě lékařských a farmaceutických kongresů • tvorba analýz efektivity emailových kampaní • tvorba analýz výkonu reprezentantů • správa budgetu pro MCE oddělení • Due diligence proces - spolupráce s týmem v Indii

FT*******.o.

Online Marketing Specialist

květen 2023 – srpen 2023 4 měsíce

• řízení kampaní souvisejících s komunikací programu • správa jednotlivých televizních webů • plánování kampaní a jejich realizace • správa newsletterů a dalších marketingových kanálů – YouTube, sociální média (firemní profil) • komunikace schůzek, akcí, • plánování kampaní na sociálních sítích • tvorba příspěvků na sociální sítě (IG, FB)

Ro*****.o.

Executive Assistant

listopad 2021 – březen 2022 5 měsíců

• administrativní činnost • plánování firemních akcí • kompletní správa firemního Instagramu (od 10.2.2022) • pomoc se zřizováním živností zaměstnanců z ostatních zemí EU

ČS*****vna

Administrativní pracovník v archivu - DPP

listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců

• administrativní činnost • příprava a kompletace dokumentů na archivaci • srovnávání dokumentů dle číselných řad a jejich následné zarovnávání do spisů • načítání v interním systému a přehazování již ukončených dokumentů

ČS*****vna

Referent klientského centra

březen 2018 – únor 2019 1 rok

• Zajišťování komunikace mezi zákazníky a pojišťovnou. • Nahlašování pojistných událostí neživotního pojištění. • Sledování a předávání stavu ohledně dokumentace a zpracování pojistných událostí • Komunikace s likvidátory

Mi*********edí

Ministerský referent provozního oddělení

červen 2017 – prosinec 2017 7 měsíců

• Fyzický soupis majetku. • Organizace provozu zasedacích místností a sálů. • Propočty a sumarizace hodnot a porovnávání fyzických a účetních stavů majetku. • Výpočty úhrad za užívání majetku podle obecných metodik nebo předpisů. • Zajišťování drobných oprav a údržby majetku. • Provádění inventur, zpracovávání inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku. • Příprava věcných podkladů pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav nebo vybavení majetkem. • Komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů.

Mi*******axe

Praktikant

květen 2016 – červen 2016 2 měsíce

• praxe v provozním oddělení

Úč*******.o.

Účetní - stáž

duben 2015 – květen 2015 2 měsíce

• praxe v účetní firmě • výpomoc s účetní agendou • komunikace s klienty

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

CanvaPokročilý

Databázové systémy

MS Access

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

E-mail marketingZkušený

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Střih videaZkušený

Úprava fotekZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Vema, Slack, Dashlane, HubSpot, Paymoapp, Asana, Veeva, COMMA, ZoomSphere, Mailkit

Zájmy

- Umění - divadlo, hudba, výtvarná umění - Trávení času s přáteli - Cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45