Bc. Iva K. 36 let , životopis 1263354
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kbely + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Herečka/herec Hosteska Makléř, dohodce Office manager Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zaměstnanec provozu restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Služby letecké dopravy v cestovním ruchu
2007 – 2010Bakalářské
Gymnázium Josefa Jungmanna, Litoměřice, Svojsíkova 1, příspěvková organizace
všeobecný
2004 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 9 měsíců
-
Matka na rodičovské dovolené, žena v domácnosti
červen 2017 – dosud 7 let a 4 měsíce
Správa výdajů, vytváření detailních, funkčních rozpočtů. Řešení protichůdných potřeb zúčastněných osob, vytváření harmonogramů a stanovení priorit, sledování potřeb a úkolů pro dosažení optimálních cílů. Vytváření a koordinace podrobného kalendáře aktivit a událostí včetně závazných termínů, cest a návštěv. Spolupráce se zdravotnickými, vzdělávacími a volnočasovými zařízeními, řízení každodenního provozu. Řešení veškerých mezilidských konfliktů, připomínek, dotazů, problémů, budování komunikačních dovedností.
FI*********.o.
Asistentka
březen 2014 – 2017 3 roky a 10 měsíců
Tvoření kalkulací na okna, posuvné dveře, interiérové a vstupní dveře a celoskleněné systémy. Příprava podkladů a dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. Vedení diáře nadřízeného zaměstnance. Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). Správa poptávek a zajištění všech věcí okolo chodu kanceláře.
Th*****.o.
Asistentka vedení, office manager
2010 – březen 2014 4 roky a 3 měsíce
Příprava podkladů a dokumentů pro nadřízeného zaměstnance Vedení diáře nadřízeného zaměstnance. Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). Příprava podkladů pro jednání a porady a zpracovávání zápisů z nich. Komunikace s obchodními partnery. Vyřizování obchodní korespondence. Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. Zajišťování ověřování písemností u orgánů státní správy. Péče o návštěvy. Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. Objednávání květin, dárků pro obchodní partnery apod. Archivace dokumentů. Zajišťování kancelářských potřeb. Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (PC, scanner, záznamník, rozmnožovací zařízení apod.).
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce