Foto: Ing. Tereza V.
ID 1395387

Ing. Tereza V. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

České Budějovice + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Branišovská 1645/31a

Provozně podnikatelský obor

říjen 2006 – červen 2011Vysokoškolské

Střední škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Volyně, Lidická 135

Veřejnosprávní činnost

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 6 měsíců

Ro*******ená

Mateřská dovolená

2017 – 2025 8 let a 6 měsíců

První syn narozen 2017. Druhý syn narozen 2021.

Fe*****les

Všeobecný administrativní pracovník

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Evidence DKP, zajišťování inventury a invetarizačních soupisů. Správa datové schránky. Vystavování a odesílání faktur. Evidence dokladů a příprava podkladů pro zpracování měsíčních uzávěrek. Vyplňování knih jízd a vyúčtování služebních cest. Vedení pokladní knihy a správa pokladní hotovosti. Vedení personální agendy. Příprava podkladů k nástupu nových zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy. Příprava podkladů pro dotace z ÚP a komunikace s ÚP. Evidence skladového hospodářství. Příprava podkladů pro obchodní jednání nebo pro uzavírání obchodních smluv s dodavateli.

TR********* o.

Personální a mzdová referentka

2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců

Správa datové schránky. Vystavování a odesílání faktur. Evidence dokladů a příprava podkladů pro zpracování měsíčních uzávěrek. Vedení pokladní knihy a správa pokladní hotovosti. Vedení personální agendy. Vedení přijímacích pohovorů s uchazeči o zaměstnání. Příprava podkladů k nástupu nových zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy. Vedení docházky zaměstnanců, evidence dovolených, propustek a dalších dokladů. Příprava podkladů pro dotace z ÚP a komunikace s ÚP. Příprava podkladů pro obchodní jednání nebo pro uzavírání obchodních smluv s dodavateli. Evidence přijaté a odeslané pošty. Zakládání dokumentů.

TI*****.o.

Administrativní asistentka

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Evidence dokladů a příprava podkladů pro zpracování měsíčních uzávěrek. Vedení pokladní knihy a správa pokladní hotovosti. Vyplňování knih jízd a vyúčtování služebních cest. Zakládání dokumentů. Příprava podkladů pro mzdy. Evidence pohledávek.Evidence přijaté a odeslané pošty. Správa skladového hospodářství. Zajišťování služebních cest.

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

The international Certificate for Business Competence

Účetnictví a ekonomika podniku

listopad 2013

Zájmy

Čtení, procházky v přírodě, běh, výlety s rodinou

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45