Ing. Tereza V. 39 let , životopis 1395387
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Branišovská 1645/31a
Provozně podnikatelský obor
říjen 2006 – červen 2011Vysokoškolské
Střední škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Volyně, Lidická 135
Veřejnosprávní činnost
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 6 měsíců
Ro*******ená
Mateřská dovolená
2017 – 2025 8 let a 6 měsíců
První syn narozen 2017. Druhý syn narozen 2021.
Fe*****les
Všeobecný administrativní pracovník
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Evidence DKP, zajišťování inventury a invetarizačních soupisů. Správa datové schránky. Vystavování a odesílání faktur. Evidence dokladů a příprava podkladů pro zpracování měsíčních uzávěrek. Vyplňování knih jízd a vyúčtování služebních cest. Vedení pokladní knihy a správa pokladní hotovosti. Vedení personální agendy. Příprava podkladů k nástupu nových zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy. Příprava podkladů pro dotace z ÚP a komunikace s ÚP. Evidence skladového hospodářství. Příprava podkladů pro obchodní jednání nebo pro uzavírání obchodních smluv s dodavateli.
TR********* o.
Personální a mzdová referentka
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
Správa datové schránky. Vystavování a odesílání faktur. Evidence dokladů a příprava podkladů pro zpracování měsíčních uzávěrek. Vedení pokladní knihy a správa pokladní hotovosti. Vedení personální agendy. Vedení přijímacích pohovorů s uchazeči o zaměstnání. Příprava podkladů k nástupu nových zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy. Vedení docházky zaměstnanců, evidence dovolených, propustek a dalších dokladů. Příprava podkladů pro dotace z ÚP a komunikace s ÚP. Příprava podkladů pro obchodní jednání nebo pro uzavírání obchodních smluv s dodavateli. Evidence přijaté a odeslané pošty. Zakládání dokumentů.
TI*****.o.
Administrativní asistentka
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Evidence dokladů a příprava podkladů pro zpracování měsíčních uzávěrek. Vedení pokladní knihy a správa pokladní hotovosti. Vyplňování knih jízd a vyúčtování služebních cest. Zakládání dokumentů. Příprava podkladů pro mzdy. Evidence pohledávek.Evidence přijaté a odeslané pošty. Správa skladového hospodářství. Zajišťování služebních cest.
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
The international Certificate for Business Competence
Účetnictví a ekonomika podniku
listopad 2013