Šárka F., DiS. 42 let , životopis 1340252
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Pracovník back office Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
V.O.Š. Cestovního ruchu
Cestovní ruch
září 2001 – květen 2004Vyšší odborné
Střední ekonomicko-podnikatelská škola SPEKTRUM, s.r.o.
Cestovní ruch
září 1998 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 5 měsíců
Ma*********ená
Mateřská dovolená
prosinec 2023 – dosud 11 měsíců
Mateřská dovolená
JLL
Facilities Coordinator
listopad 2023 – prosinec 2023 2 měsíce
Správa kancelářských budov, komunikace s dodavateli služeb, zpracování dodatavelských faktur, BOZP, ochrana zdraví zaměstnanců, služby pro zaměstnance, opravy kancelářského vybavení, evidence pracovních míst, práce na projektech
OR*****CLE
Facilities specialist
říjen 2018 – říjen 2023 5 let a 1 měsíc
Správa kancelářských budov, komunikace s dodavateli služeb, zpracování dodatavelských faktur, BOZP, ochrana zdraví zaměstnanců, služby pro zaměstnance, opravy kancelářského vybavení, evidence pracovních míst, práce na projektech
Ma*********ená
Mateřská dovolená
říjen 2015 – září 2018 3 roky
Mateřská dovolená
Pi*****.s.
Vedoucí administrativy
listopad 2010 – říjen 2015 5 let
Administrativní činnosti – kontrola obchodních a dodavatelských smluv, komunikace s novými zákazníky, zakládání nových odběratelů do systému, nastavování a schvalování slev, vyhodnocování prodejů, spolupráce s obchodními zástupci (reporting), práce v INFOSu, prezentace, ohodnocování.
Pl*******.s.
Specialista obchodních a dodavatelských smluv
říjen 2006 – listopad 2010 4 roky a 2 měsíce
Administrativní činnosti – kontrola obchodních a dodavatelských smluv, komunikace s novými zákazníky, nastavování a schvalování slev, vyhodnocování prodejů, spolupráce s obchodními zástupci (reporting), práce v SAPu a EBP, prezentace, ohodnocování.
Pl*******.s.
Obchodní asistentka regionálního ředitele pro střední Čechy a Jihlavu
červen 2004 – září 2006 2 roky a 4 měsíce
Administrativní činnosti – práce v SAPu, EBP, vyhotovování odběratelských smluv, reporting prodejů všech středisek pro region střední Čechy a Jihlavu, sledování a kontroling budgetů středisek, prezentace pro zákazníky a obchodní zástupce, komunikace se všemi středočeskými středisky
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Fotografický kurz
Kurz fotografie s rozšířením o úpravy fotografií
květen 2016