M. J. , životopis 632490
Představa o práci
Kde hledám práci
Havířov + 10 km ochota dojíždět Mapa Karviná + 15 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR specialista Chůva Náborář Personalista Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Školitel Učitel mateřské školky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola, Bohumín, příspěvková organizace
Výchovná a humanitární činnost - Úspěšně ukončeno Maturitní zkouškou – z Pedagogiky a Psychologie, Sociální po
září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 10 měsíců
Ma*****ená
Mateřská dovolená
prosinec 2021 – listopad 2024 3 roky
Hledám práci na HPP, mohu nastoupit ihned. V přůběhu Rodičovské jsem již pracovala na výpomoc v MŠ.
Mš*********ava
Učitel mateřské školky
březen 2024 – červenec 2024 5 měsíců
Výpomoc do konce roku na pozici Učitelka v MŠ. Tvoření programu pro děti, akce, nápomocná při oblékání, jídle a uspávání.
Ce*****.ú.
Chůva v dětské skupině Montessori
únor 2021 – leden 2022 1 rok
Montessori dětská skupina - Monteškolka - chůva v dětské skupině - starost o děti (hry, zábava, aktivity atd.) - týdenní přípravy
Zo*********.cz
Customer Care
listopad 2019 – červenec 2020 9 měsíců
- komunikace se zákazníky ohledně půjčky - splátky, opoždění splátek, doplacení půjčky - email, telefon, chat,
Ma*******via
Recruiter
září 2019 – říjen 2019 2 měsíce
- nábor nových zaměstnanců - komunikace přes telefon a email - vytváření inzerátu - osobní pohovory
FE*****.o.
Telefonista / Administrativa
květen 2019 – červenec 2019 3 měsíce
- Obvolávání objednávek vytvořených zákazníkem - Administrativa (email, Excel ) - Zákaznický servis ( telefon, email)
Qu*****ens
Customer Care
duben 2018 – březen 2019 1 rok
- zákaznický servis - emaily, FB, telefon - Expedice balíčku - Příjem balíčku - Výměny/vrácení balíčku - posílání peněz za vrácené zboží
NO*****INO
Referentka zákaznické péče + Koordinátor a Manažer
říjen 2016 – říjen 2017 1 rok a 1 měsíc
- Denní komunikace se zákazníky + komunikace po emailu - Reklamace - Chod nové pobočky - Zařízení aby všichni měli všechno - Volávaní Životopisů - nové lidi -sjednat pohovor - Zajištění obědů - Zaškolení nováčku
A3*******ort
Zástupce vedoucího
červen 2014 – únor 2016 1 rok a 9 měsíců
Vedení celkového procesu prodejny, zákazníci, brigádnici, peníze, trezor, reklamace, úklid, aranžování prodejny, emaily, telefon, příjem zboží.
Jazyky
angličtinazačátečník
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Osvědčení - Zásady komunikace s osobami se zdravotním postižením
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2010