Foto: Ing. Gabriela K.
ID 1368520

Ing. Gabriela K. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Veřejná správa a regionální rozvoj

září 2006 – červen 2011Vysokoškolské

Gymnázium a Obchodní akademie Pelhřimov

všeobecné gymnázium

září 1998 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 10 měsíců

Pr*********uza

Mateřská dovolená

prosinec 2019 – dosud 5 let

Mateřská dovolená

J&*****.s.

Specialista vypořádání na finančních trzích

prosinec 2013 – dosud 11 let

Zpracování a vypořádání obchodů s cennými papíry, měnových obchodů, zpracování plateb, komunikace s bankami, zpracování kapitálových událostí (výplaty výnosů z cenných papírů), kontroly a rekonciliace finančních a majetkových stavů, vedení databáze cenných papírů, komunikace s protistranami (poskytovateli fondů a bankami), zapojení do rozvoje systému a automatizace procesů, řešení nestandardních situací a specifických obchodů

J&*****.s.

Specialista Backoffice bankovního provozu, Specialista Internetbankingu

únor 2012 – prosinec 2013 1 rok a 11 měsíců

Správa systému internetového bankovnictví, dohled nad databází, testování a zavádění nového systému internetového bankovnictví, obsluha zákaznické help link, zakládání bankovních produktů v bankovních systémech včetně veškeré administrativy, příprava smluv, podpora pro privátní bankéře, provádění platebních převodů, úzká spolupráce s ostatními odděleními ohledně internetového bankovnictví, plateb a další administrativy

J&*****.s.

Recepční v administrativě

červenec 2011 – únor 2012 8 měsíců

Zajištění chodu recepce, uvádění návštěv, zajištění občerstvení, rezervace zasedacích místností, vyřizování a evidence pošty, běžná administrativa

Po******* ČR

Recepční v administrativě

březen 2010 – červen 2011 1 rok a 4 měsíce

práce pro produktový tým na projektu rozvoje retailového bankovnictví – analýza trhu retailových produktů, zajištění chodu recepce, uvádění návštěv, zajištění občerstvení, rezervace zasedacích místností, vyřizování a evidence pošty, obstarávání výpisů z OR a z katastru nemovitostí, zajištění chodu kuchyňky, zajišťování taxi a kurýrních služeb

In*******nc.

Administrativní pracovník

prosinec 2007 – prosinec 2009 2 roky a 1 měsíc

Formátování elektronických dokumentů, správa dokumentů v publikační databázi, formátování a vkládání finančních dat

Se*******.s.

Junior účetní

duben 2008 – květen 2009 1 rok a 2 měsíce

Zakládání účetních dokladů do ekonomického systému STEP a jejich účtování, účtování pokladní knihy a bankovních výpisů, pořizování smluv na operativní a finanční leasing do systému, práce se Spisovou a archivační službou, pomoc při sestavování účetních závěrek a uzávěrek, další administrativní práce

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Zkouška podle zákona o podnikání na kapitálovém trhu

Odborná zkouška pro jednání se zákazníkem v rámci poskytování investičních služeb.

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2019

Zájmy

sport, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45