Foto: Pavla A.
ID 1308724

Pavla A. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Mladá Boleslav, příspěvková oraganizace

Pomaturitní studium AJ

září 2006 – červen 2007SŠ s maturitou

Gymnázium Dr. Josefa Pekaře, Mladá Boleslav, Palackého 211

Všeobecný

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 11 měsíců

Mateřská dovolena

Mateřská dovolena

duben 2020 – dosud 4 roky a 3 měsíce

Pece o deti

Cushman&Wakefield s.r.o.

Asistentka správy obchodního centra

červen 2019 – duben 2020 11 měsíců

Administrativní činnost spojená se správou obchodního centra Tvorba krátkodobých nájemních smluv a jejich administrativní agenda Vedení pokladny Komunikace s nájemci a dodavateli centra Spolupráce na reportech Řešení a vedení agendy pohledávek Evidence a prodej dárkových šeků

Svoboda&Williams s.r.o.

Home Staging Coordinator

leden 2018 – květen 2019 1 rok a 5 měsíců

Koordinace zařizování vzorových bytu ve spolupráci s interierovou designerkou (zajištění transportu a dodávek nábytku, evidence skladu a skladových zásob, dohled nad techn.úpravami během a po skončení projektu)

Svoboda&Williams s.ro.

Office manager

duben 2015 – květen 2019 4 roky a 2 měsíce

péče o bezproblémový chod kanceláře -osobní asistence majiteli společnosti -kompletní správa vozového parku -komunikace se správou budovy, zajišťování nutných oprav a revizí -zajišťování firemních akcí(teambuilding,vánoční večírek apod.) -vedení týmu recepčních, zodpovědnost za chod recepce a jejich nábor -vyřizování administrativních úkonů -jednání s úřady -objednávání a evidence kancelářských a jiných potřeb -aktualizace dat -adhoc úkoly

EKOM vzduchotechnika s.r.o.

Administrativní pracovník

únor 2008 – březen 2015 7 let a 2 měsíce

administrativní podpora jednatele společnosti -příprava podkladů pro ISO -vyřizování objednávek -fakturace -písemná a telefonická komunikace -komunikace s dodavateli -vedení pokladny

ČSOB a.s.

Klientský poradce

srpen 2007 – leden 2008 6 měsíců

Aktivní prodej bankovních produktů a služeb retailovým klientům. Otvírání a rušení bankovních účtů. Realizování tuzemských a přeshraničních převodních příkazů. Přijímání a vydávání hotovosti v domácí a cizí měně. Poskytování poradenství a informací klientům. Vykonávání administrativních úloh souvisejících s poskytovanými službami. Plnění stanovených obchodních a akvizičních plánů.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Rodina, zahradka, sport, peceni

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45