Michaela K. 30 let , životopis 1378896
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Likvidátor pojistných událostí Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Liberec, Šamánkova 500/8, p. o.
Obchodní akademie
2010 – 2014SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 4 měsíce
OSVČ
Administrativní pracovník
září 2024 – dosud 3 měsíce
podpora kancelářských a administrativních činností v organizaci, správa dokumentů a faktur, jejich evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat, příprava podkladů pro jednání a komunikace s klienty a dodavateli
Ma*********ená
Mateřská dovolená
leden 2021 – srpen 2024 3 roky a 8 měsíců
mateřská dovolená
Es*****r.o
Zákaznický servis
únor 2020 – prosinec 2020 11 měsíců
komunikace se zákazníky a péče o ně, komunikace s kolegy, vyřizování zákaznických objednávek, řešení stížností i reklamací, práce v interním systému, zpracování a kompletace všech potřebných dokumentů
Am*********gue
Manažer prodejny
červen 2019 – leden 2020 8 měsíců
spolupráce na vytvoření nové pobočky firmy – zajištění všech technických skutečností pro fungování pobočky, komunikace se zákazníky, řešení stížností, trénink nových i stálých zaměstnanců a jejich supervize, výběr nových zaměstnanců a jejich nábor, práce v interním systému, kontrola a zadávání dodacích listů do systému, zpracování tržeb za každý den, kontrola zásob a jejich zajištění, komunikace s dodavateli, vedením, ostatními kolegy a obchodním centrem, zpracování a kompletace všech potřebných dokumentů, zajištění bezproblémového chodu celé pobočky
Am*********gue
Asistent manažera
říjen 2018 – květen 2019 8 měsíců
komunikace se zákazníky, řešení stížností, pravá ruka manažera, trénink nových i stálých zaměstnanců a jejich supervize, práce v interním systému, kontrola a zadávání dodacích listů do systému, zpracování tržeb za každý den, kontrola zásob a jejich zajištění, komunikace s dodavateli, vedením a ostatními kolegy, zpracování a kompletace všech potřebných dokumentů, zajištění bezproblémového chodu celé pobočky v nepřítomnosti manažera
Am*********gue
Shift Leader
leden 2018 – září 2018 9 měsíců
komunikace se zákazníky, řešení stížností, vedení směn, trénink nových zaměstnanců – teorie i praxe, otevírání a zavírání pobočky, denní uzávěrka
Co*****fee
Manažer prodejny
leden 2017 – prosinec 2017 1 rok
komunikace se zákazníky, řešení stížností, vedení dvou poboček – Seifertova Praha, poté Palladium Praha, trénink nových i stálých zaměstnanců a jejich supervize, výběr nových zaměstnanců a jejich nábor, vedení meetingů na pobočce, práce v interním systému, kontrola a zadávání dodacích listů do systému, zpracování tržeb za každý den, kontrola zásob a jejich zajištění, komunikace s dodavateli, vedením a ostatními kolegy, zpracování a kompletace všech potřebných dokumentů 2x měsíčně, zajištění bezproblémového chodu celé pobočky
Co*****fee
Barista Maestro
září 2015 – prosinec 2016 1 rok a 4 měsíce
komunikace se zákazníky, řešení stížností, vedení směn jedné z nejvytíženějších poboček CC Palladium Praha, trénink nových zaměstnanců a dovedení je ke složení závěrečných zkoušek teorie i praxe, otevírání a zavírání pobočky, denní uzávěrka)
Če*******lna
Praxe v rámci vzdělávacího programu SŠ
květen 2013 – květen 2013 1 měsíc
zakládání faktur, kompletace a seřazování šanonů, pomoc klientům při návštěvě ČS, zpracování projektu o celé praxi
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
FlexiBee (účetní program) - začátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)