P. T. , životopis 1318595
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Vysočany + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Event Specialist Fakturant/ka HR specialista Logistik Marketingová komunikace Náborář Office manager Personalista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné
Marketing a management
září 2007 – červen 2009Vysokoškolské
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné
Marketing a management
září 2004 – červen 2007Bakalářské
Gymnázium a Obchodní akademie Bučovice, příspěvková organizace
Obchodní akademie
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 2 měsíce
MT*****.o.
Administrativní pracovník
březen 2021 – dosud 3 roky a 9 měsíců
Práce na DPP při mateřské dovolené. Správa DS. Úhrada FAP. Archivace dokumentů společnosti
Ma*********ená
Mateřská dovolená
duben 2021 – srpen 2024 3 roky a 5 měsíců
Péče o dítě.
KL*******.o.
Administrativní pracovník
duben 2021 – červen 2023 2 roky a 3 měsíce
Práce na DPP při mateřské dovolené. Administrace marketingových akcí. Příprava podkladů pro audit ISO. Zajištění BOZP, PO, školení řidičů pro zaměstnance, lékařské prohlídky.
KL*******.o.
Office manager/Administrativní pracovník
březen 2020 – březen 2021 1 rok a 1 měsíc
Práce v informačním systému SAP (tvorba CN, objednávek, fakturace, příjem a výdej zboží). Logistika materiálu ke koncovému zákazníkovi. Zajištění marketingových předmětů a marketingových akcí. Účast na výběrových řízeních. Příprava podkladů pro audit ISO. Zajištění BOZP, PO, školení řidičů pro zaměstnance, zajištění lékařských prohlídek.
MT*****.o.
Asistentka jednatele
květen 2016 – únor 2020 3 roky a 10 měsíců
Revize úvěrových smluv a dodatků, výpočet úroků. Vedení projektu Garáže Pražského povstání – CF, komunikace s bankou, účetní, daňovou poradkyní, evidence plateb, urgence úhrad, fakturace, kontrola uce výkazů, příprava smluv a vedení veškeré agendy s tím spojené.
GO*********.s.
Office manager
červenec 2013 – únor 2020 6 let a 8 měsíců
Vedoucí kanceláře. Komunikace s vlastníkem budovy (řešení technických a provozních problémů). Bezpečnost práce, nábor zaměstnanců (inzeráty, organizace VŘ). Organizace firemních výjezdů. Příprava smluv a dodatků. Fakturace podnájemného, přefakturace, vyúčtování spotřeby médií, evidence plateb, vymáhání pohledávek, inkasa plateb. Evidence provozních nákladů a výnosů, příprava účetních podkladů.
Sk*****.o.
Ekonom
listopad 2015 – listopad 2016 1 rok a 1 měsíc
Tvorba finančního plánu, CF. Komunikace s bankou v rámci požadavků vyplývajících z úvěrů (příprava podkladů z podmínek čerpání). Kontrola účetních výkazů, kontrola fakturace a vystavovaných dokladů. Nábor zaměstnanců (inzeráty, organizace VŘ). Příprava smluv a dodatků, výpočet úroků, kontrola DPH a kontrolních hlášení, vymáhání pohledávek za neplatiči, inkasa plateb. Příspěvky na zaměstnance z ÚP (žádosti, pravidelné podklady). Účast na mimořádné uce závěrce, refinancování úvěrů.
GO*********.s.
Asistentka finančního oddělení
říjen 2009 – červen 2013 3 roky a 9 měsíců
Běžná administrativa. Evidence účetních dokladů. Řešení organizačně – provozních záležitostí. Fakturace, správa pokladny. Evidence provozních nákladů a výnosů, finanční plán. Organizování teambuildingových akcí a výjezdů.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZačátečník
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz psaní na PC/stroji
Psaní na PC/stroji
květen 1999