Není foto: V. J.
ID 1125589

V. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Hotelová škola Hronov

Management turismu a služeb

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 6 měsíců

OSVČ

Masér ve vlastním masérském salonu

říjen 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců

Masérské, rekondiční a regenerační služby. Vlastní vedení účetnictví. Komunikace se zákazníky. Veškerá agenda spojená s vlastním podnikáním.

*********lec

Referentka majetkového odboru - bytový odbor

prosinec 2017 – září 2020 2 roky a 10 měsíců

Uzavírání nájemních smluv a veškerá agenda s nimi spojená. Práce na přepážce - komunikace s klienty. Ověřování a správa plateb nájemného. Příprava podkladů bytového odboru pro zasedání Rady města. Vyúčtování služeb nájemníkům. Práce s interními programy MěÚ.

Be*****lec

Prodej, sklad, plánování výroby

září 2016 – listopad 2017 1 rok a 3 měsíce

Prodej, pokladna, fakturace (základní práce s účetním systémem Pohoda). Komunikace se zákazníky, aktualizace webových stránek, obsluha e-shopu, práce ve skladu, plánování výroby.

Ro*******ená

Rodičovská dovolená

červenec 2010 – srpen 2016 6 let a 2 měsíce

Management domácnosti :-)

Ja*****tro

Asistentka ředitelky, lektorka Aj

září 2009 – červenec 2010 11 měsíců

Administrativní práce, komunikace se zákazníky, podpora a asistence ředitelky školy. Příprava studijních materiálů v listové i elektronické podobě (tvorba prezentací pro veškerou výuku školy). Vedení hodin angličtiny na úrovni začátečníci až středně pokročilí.

Sl*********.o.

Asistentka ředitele

červen 2003 – květen 2009 6 let

Administrativní úkony sekretariátu, asistence vedení firmy. Komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí. Příprava podkladů pro obchodní jednání. Organizace a účast na služebních cestách, tlumočení na zahraničních cestách. Organizace, účast a prezentace společnosti na veletrzích. Fakturace, základní práce s účetním systémem Pohoda. Správa dokumentů vedení firmy a sekretariátu. Práce s interními programy firmy.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Ochota učit se novým věcem, ochota se dále vzdělávat, komunikativnost, znalost jednacího jazyka, slušné jednání, pečlivost, kolegialita. Obecná znalost zákona č. 128/2000 Sb. a č. 312/2002 Sb.

Kurzy

Kurz angličtiny

Od r. 2005 až do současnosti

2025

Spisová služba

Správa dokumentů dle nejnovější legislativy

duben 2019

Obec a vybrané problémy nájmu bytů

Právní regulace uskutečňování bytových potřeb formou nájmu.

březen 2018

FCE exam

British Council Pardubice

březen 2016

Kurz pro asistentky ředitele

Jak být nejlepší asistentkou a oporou ředitele.

leden 2003

Zájmy

Rodina, turistika, lyžování, příroda, kultura, angličtina.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45