
Lucie P. 43 let , životopis 1430762
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Uherský Brod + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Event Specialist Marketingová komunikace Marketingový ředitel/manažer Office manager Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Referent Specialista marketingu Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední hotelová škola
Hotelnictví a turismus
1997 – 2001SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 3 měsíce
NI*********.o.
Marketinová a projektová manažerka
2022 – dosud 3 roky a 3 měsíce
V mé roli se zaměřuji na strategické posilování značky a aktivní podporu obchodních aktivit, které přispívají k dlouhodobému růstu společnosti. Jsem zodpovědná za komplexní realizaci marketingových projektů – od jejich kreativity a návrhu až po precizní implementaci. V této roli plánuji a koordinuji různé eventy, konference a veletrhy, kde nejen zajišťuji hladkou logistiku, ale také pečlivě vybírám dodavatele, spravuji rozpočet a analyzuji efektivitu. Mezinárodní spolupráce je součástí mé každodenní agendy – komunikuji a koordinuji marketingové aktivity na globální úrovni, překládám materiály do češtiny, angličtiny a němčiny a prezentuji naše marketingové portfolio zahraničním partnerům. Kromě toho se podílím na tvorbě propagačních materiálů a efektivní správě online obsahu, včetně webových stránek a sociálních médií, kde spolu s týmem podporujeme silnou a jednotnou online identitu naší značky.
MA*********.o.
Vedoucí reklamačního oddělení
2017 – 2022 5 let a 6 měsíců
Zodpovídala jsem za efektivní řešení reklamací a škod, jak se zákazníky, tak s tuzemskými i zahraničními dodavateli a přepravci. Aktivně jsem koordinovala pracovní procesy v rámci týmu, zajišťovala plynulou komunikaci a poskytovala technickou podporu, což přispívalo k poskytování komplexního a kvalitního zákaznického servisu na vysoké úrovni.
MA*********.o.
Administrativní asistentka e-shopu
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Zajišťovala jsem každodenní chod internetového obchodu a efektivní komunikaci se zákazníky. Byla jsem odpovědná za zpracování objednávek a koordinaci skladových zásob, čímž jsem přispívala k plynulému průběhu procesů a vysoké spokojenosti zákazníků.
Sc*********.o.
Asistentka výrobního ředitele
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
Poskytovala jsem administrativní podporu, připravovala pravidelné reporty a analýzy. Organizovala jsem schůzky a zajišťovala efektivní komunikaci s partnery, čímž jsem přispívala k hladkému průběhu obchodních procesů.
KU*********lie
Asistentka v dětském centru
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Pomáhala jsem dětem se zdravotním postižením, zejména těm s autismem a jazykovou bariérou, s cílem podpořit jejich integraci a rozvoj. S empatií a trpělivostí jsem se snažila vytvářet prostředí, kde se cítily bezpečně, motivovaně a podporovaně v jejich osobním růstu.
Ho*******ino
Recepční v cestovním ruchu
2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců
Zajišťovala jsem prvotřídní péči o hosty, efektivně spravovala rezervace a koordinovala směnárenské operace, čímž jsem přispívala k vytváření pozitivního a profesionálního dojmu, který hostům zajistil bezstarostný a příjemný pobyt.
Jazyky
nizozemštinazačátečník
němčinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSZačátečník
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
dTest o.p.s.
Reklamace aneb jak si udržet spokojené zákazníky
2020
MBK Consulting
Reklamace a odpovědnost za vady dle nového občanského zákoníku
2018
České vzdělávací centrum
Profesionální asistentka: Jak efektivně organizovat práci, úkoly a schůzky
2010
Smart OHS, Sydney, Austrálie
Certifikát III v oblasti asistence ve zdravotnických službách: Kurz první pomoci
2009
Mid Cheshire College, Velká Británie
Cambridge FCE, ICT certifikát OCNW
2008
Landstede MBO, Nizozemí
Kurz holandského jazyka
2007
Jazyková škola
Státní základní jazyková zkouška z německého jazyka (B2)
2004
Volkshochschule Füssen e.V., Německo
Kurz německého jazyka (A1, A2)
2003