Ekaterina P. 32 let , životopis 1390830
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Česká Lípa + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Analytik prodeje Asistentka Auditor v ekonomice a financích Business Development Manager Finanční účetní Manažer partnerského prodeje Manažer prodejního teamu Obchodní zástupce Office manager Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Irkutská Státní Univerzita (Osvědčení o uznání vysokoškolského vzdělání a kvalifikace v České republice Vysoká
Matematicke metody v ekonomii
září 2009 – červen 2014Bakalářské
Technicke lyceum
Ekonomie
září 1999 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 5 měsíců
Cu*****oup
Marketing specialista
březen 2018 – prosinec 2018 10 měsíců
Komunikace s klienty pomoci e-mailu, telefonická komunikace. Organizace business eventu, seminařů.
Re*****any
Office manažerka
červen 2017 – únor 2018 9 měsíců
Vedení a organizace chodu kanceláře. Administrativní podpora týmu a vedení firemní dokumentace. Každodenní telefonický a písemný kontakt s klienty. Zpracování jednotlivých zakázek, tvorba inzerce nabídek. Organizační podpora při realizaci nových projektů. Podpora vedení společnosti. Podpora marketingu – zadávání materiálů do tisku, komunikace s grafickými studii apod. Obchodní a účetní agenda.
In*********hod
Manažerka
červen 2017 – září 2017 4 měsíce
Vedení a organizace obchodu v sociálních sítích – zaplnění, upravnění informací. Příjem objednávek v soc. sítích, konzultace ohledně zboží. Úprava objednávek, vystavení faktur přes systém PayPal.
Ir*****ice
Technolog
říjen 2014 – září 2016 2 roky
Podpora uživatelů ve sféře finančních zdrojů. Plnění úkolů zástupce vedoucího regionální skupiny pro zpracování souhrnných zpráv. Kontrola včasného vyřízení žádostí technologů oddělení. Příprava hlášení o činnosti technologického oddělení.
Ir*********ita
Technik
září 2011 – červen 2014 2 roky a 10 měsíců
Příprava podkladů dle prováděných technických výpočtů pro sběr dat Zpracování a skladování materiálů Zpracování popisu prováděných postupů, tabulek, grafů a další technické dokumentace
Vý*********nka
Stážistka oddělení práce s klienty
červen 2012 – červenec 2012 2 měsíce
Přípravu podkladů pro vedoucího oddělení Práci s archivem
Jazyky
němčinazačátečník
ukrajinštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinapokročilá
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawNováček
Adobe PhotoshopNováček
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
SAPNováček
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingNováček
Google AdsZačátečník
Marketing na sociálních sítíchNováček
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení