Foto: Šárka S.
ID 901748

Šárka S. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Děčín + 10 km ochota dojíždět Mapa Lovosice + 10 km ochota dojíždět Mapa Teplice + 10 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Labem + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ obchodní

zaměření na vnitřní obchod

1990 – 1994SŠ s maturitou

Praxe 29 let a 2 měsíce

St*********.o.

Manažerka administrativy technického oddělení

listopad 2022 – dosud 2 roky a 2 měsíce

Evidence stavu vozového parku. Sledování vstupních nákladů na servis, analýza hospodaření TO, správa budov. Evidence odpadového hospodářství. Komunikace s dodavateli apod.

Ra*****.o.

Provozní manager

2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců

správa nemovitostí, od zásobování po údržbu, vedení týmu údržby a evidence majetku, práce s ekonomickým programem Ipos, evidence vozového parku v Carnetu, analýzy, výkazy hospodaření dle jednotl. středisek, vedení pokladní hotovosti, udržování smluvních vztahů a kontrola jejich dodržování (pracovní poměr skončen z důvodu úpadku společnosti - nyní vedeno insolvenční řízení)

NO*********.o.

Office manager

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

zajišťování administrativy a chodu kanceláře jednatele, poradenství v oblasti HR, akvizice vhodných kandidátů, vedení pracovně-právní dokumentace, kontrola dodržování legislativy GDPR, podpora prac.týmu, tvorba měsíčních reportů, zpracování smluvní dokumentace, jejich kontrola plnění a zavádění do systému, správa vozového parku, práce s účetním programem Pohoda (vystavování faktur, kontrola plateb, vedení pokladny atd.), příprava pro mzdy, komunikace s úřady a externími společnostmi

NO*****.o.

Office manager

2008 – 2020 12 let a 6 měsíců

zajišťování administrativy a chodu kanceláře jednatele, zpracování smluvní dokumentace, jejich kontrola plnění a zavádění do systému, komunikace s obchodními partnery, měsíční report analýzy prodejů, správa vozového parku a vedení knihy jízd, poradenství v oblasti HR, podpora prac.týmu, příprava podkladů pro mzdy, práce s účetním programem Pohoda a Helios, kontrola závazků a pohledávek

Po*******.s.

Regionální obchodní manažer

2003 – 2008 5 let a 6 měsíců

péče o MO jednotky ve svěřeném regionu, zajišťování podpůrných akcí na prodejnách, kontrola dodržování aktuálního listingu na obchodních řetězcích

St*****.o.

Obchodní zástupce

2002 – 2002 6 měsíců

péče o MO jednotky ve svěřeném regionu, zajišťování podpůrných akcí na prodejnách, kontrola dodržování aktuálního listingu na obchodních řetězcích

SC******* ČR

Asistentka ředitele

1994 – 2001 7 let a 6 měsíců

plánování, organizování pracovních porad výrobního ředitele, následné zápisy a kontrola úkolů, práce s PC + zpracovávání denního hlášení výroby a analýza měsíčních výsledků společnosti

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

POHODA, Helios, Ipos Eko, Ipos Win, Carnet, Fleet Board

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Ipos Eko, Ipos Win

Ekonomický program -vyhodnocování hospodářského výsledku, evidence majetku, tvorba sestav

2021

GDPR

Legislativa zákona na ochranu osobních údajů v praxi

2018

PC

Práce s Excel, Word, Power Point

1999

Zájmy

Kreativní práce Cestování, Ferraty, lyžování, plavání, tanec Turistika - zejména procházky v přírodě Kultura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45