V. V. , životopis 847954
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - Ambis, a.s.
Management organizaci
říjen 2016 – květen 2019Bakalářské
Obchodní akademie, Škola 2000, s.r.o.
Ekonomie
2003 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 11 měsíců
O*****Č
Manažer výroby a finančních služeb
leden 2020 – dosud 6 let
• Komplexní řízení výroby BIO pastily na bázi rozmělněného a sušeného ovoce (jablka, švestky, višeň) včetně dohled nad celým procesem – od příjmu surovin až po finální balení a distribuci. Plánování výrobních dávek s ohledem na sezónnost, dostupnost BIO surovin a požadavky na certifikaci. • Zodpovědnost za dodržení technologických postupů a standardů kvality v souladu s předpisy pro ekologickou výrobu. Dohled nad čistotou provozu a hygienou v souladu s pravidly HACCP a ekologickými normami. Spolupráce s kontrolními orgány při pravidelných auditech a certifikačních řízeních. • Finanční řízení výroby – kontrola nákladovosti, rozpočtování a vyhodnocování efektivity. Zpracování účetních a mzdových podkladů, správa pokladny, kontrola fakturace a finančních toků v rámci podniku. Práce s účetními systémy (např. Pohoda) a komunikace s externí účetní firmou. • Zajištění zásobování – komunikace s ovocnáři, výběr dodavatelů s BIO certifikací, objednávky surovin a dohled nad kvalitou vstupního materiálu. Organizace skladového hospodářství, evidence vstupů a výstupů, inventarizace. • Spolupráce na vývoji nových příchutí a produktových řad, příprava kalkulací a podkladů pro cenotvorbu. Zastupování firmy při jednáních se zákazníky i partnery, účast na bio trzích a prezentacích produktů. Aktivní podíl na propagaci značky a růstu firmy v oblasti zdravé výživy.
VI*******.o.
Vedoucí výroby / Manager financí / Asistent externí účetní firmy
duben 2010 – říjen 2020 10 let a 7 měsíců
Administrativní a provozní řízení podniku • Samostatné řízení každodenního chodu výrobní firmy s komplexní odpovědností za výrobu, zásobování, logistiku a tok financí. Zajištění hladkého provozu všech oddělení a flexibilní zastupování majitelů i zaměstnanců dle potřeby. • Příprava a kompletace účetních a mzdových podkladů pro externí účetní firmu. Vedení mzdové evidence, kontrola docházky, výpočet odměn a příplatků. Zpracování podkladů ke správě exekucí, insolvencí a agendy související s dotacemi pro osoby se zdravotním postižením (OZP). • Komunikace s dodavateli a odběrateli, vyjednávání cen a podmínek spolupráce. Objednávání surovin, řízení skladových zásob, kontrola dodacích listů a správa skladové evidence. Vystavování faktur, kontrola splatnosti a vedení pokladny. • Zajištění příjmů a výdajů firmy – hotovostních i elektronických. Práce s účetním softwarem (ABRA, Pohoda), export a import dat mezi systémy, zadávání plateb přes internetové bankovnictví. Implementace a každodenní práce s EDI systémem – import objednávek, potvrzení dodání a elektronická fakturace. • Řízení a kontrola administrativní agendy související s výrobou, obchodem a personálním managementem. Řešení personálních otázek včetně náboru nových zaměstnanců, přípravy pracovních smluv a ukončení pracovních poměrů. • Zajištění správnosti statistických výkazů pro úřady, pravidelné interní analýzy výkonu podniku – sledování výroby, tržeb cukrárny i provozu pohostinství. Úzká spolupráce s majiteli firmy na strategických rozhodnutích.
VI*******.o.
Vedoucí výroby
září 2004 – duben 2010 5 let a 8 měsíců
• Komplexní zodpovědnost za řízení a plnění plánu výroby cukrářských výrobků ve středně velké potravinářské společnosti. Denní organizace a koordinace výrobních činností v souladu s technologickými předpisy, kontrola výstupní kvality a plnění požadavků zákazníků. • Vedení týmů prostřednictvím zkušených team leaderů a řízení až 50 nepřímých podřízených v třísměnném provozu. Efektivní plánování lidských zdrojů a výrobních kapacit s důrazem na dosažení maximální produktivity při zachování vysokého standardu kvality. • Zajištění důsledného dodržování systému HACCP, včetně identifikace kritických bodů, analýzy rizik, školení personálu a provádění pravidelných interních auditů bezpečnosti potravin. Aktivní spolupráce s odděleními kvality, technologie a vývoje na zlepšování výrobních receptur i procesů. • Odpovědnost za dodržování BOZP a vytváření bezpečného pracovního prostředí. Organizace směn, zajištění kontinuálního provozu a plánování zaškolování nových pracovníků včetně tvorby školících plánů a dokumentace. • Zavedení opatření pro zvýšení efektivity výroby – standardizace pracovních postupů, systematické uspořádání pracovišť, pravidelné čištění a udržování pořádku, které přispívají k vyšší bezpečnosti, lepší orientaci zaměstnanců a snížení prostojů. • Řízení administrativní agendy spojené s výrobou, včetně plánování zásob surovin, hlášení odchylek a spolupráce s nákupem a skladem. Reporting vedení společnosti, analýza KPI a návrhy na zlepšování výkonnosti výroby, snížení nákladů a úspory materiálu. Pravidelná komunikace s ostatními odděleními za účelem zajištění hladkého průběhu výrobního procesu.
VI*******.o.
Pracovník výrobního procesu / Cukrářka
únor 2002 – září 2004 2 roky a 8 měsíců
Příprava cukrářských výrobků, včetně dortu Medovník, dle stanovených receptur a výrobních postupů.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
EDI, ABRA FlexiBee, Pohoda
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Další dovednosti
Výroba cukrářských výrobků (zejména dorty Medovník). Řízení výroby a vytváření výrobních plánů. Vedení týmu a personální management (včetně personalistiky, mezd a motivace zaměstnanců). Zajištění kvality výrobků a optimalizace výrobních procesů. Interní audit a kontrola procesů. Komunikace s externími organizacemi (inspektoráty bezpečnosti práce, účetní firmy, atd.).
Kurzy
Personalistika
březen 2017