Emilie L. 49 let , životopis 1058889
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola Olomouc
všeobecná ekonomika
září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 3 měsíce
Ap*****.s.
manažer správy nemovitostí
březen 2014 – srpen 2024 10 let a 6 měsíců
nástup: 2. 3. 2014 - 31. 8. 2024 telefonická a písemná komunikace s nájemníky a obchodními partnery společnosti, uzavírání nájemních smluv, práce s databází nájemníků a vlastníků bytů, zpracování vyúčtování služeb, zajištění kompletní správy nemovitostí, vedení výběrových řízení na zajištění stavebních prací na nemovitostech ve vlastnictví společnosti, jejich vyhodnocení, následná kontrola provádění prací ve spolupráci s dalšími osobami, vedení týmu údržby a správy, vystavování faktur, kontrola příchozích faktur a jejich zpracování, vedení pokladny, vymáhání pohledávek, kontrola plateb, spolupráce s účetní a auditorem společnosti, příprava podkladů pro soudní řízení, přihlášky do insolvenčního řízení
IN*********ouc
asistentka ředitele
červen 2013 – únor 2014 9 měsíců
17.6.2013 - 28.2.2014 personalistika, uzavírání pracovních smluv, zpracování a příprava podkladů pro finanční a mzdovou účtárnu, objednávky spotřebního materiálu, příprava pokladů pro hlavní inventuru a její zpracování, práce v systému SAP, komunikace a spolupráce s jednotlivými vedoucími oddělení, zastupování na hlavní pokladně
FA*******.s.
asistentka společnosti
leden 2012 – červen 2013 1 rok a 6 měsíců
1. 1. 2012 - 16. 6. 2013 telefonická a písemná komunikace s nájemníky a obchodními partnery společnosti, personalistika a mzdy, fakturace, zpracování příchozích faktur, úhrada faktur, kontrola plateb, vymáhání pohledávek, vedení pokladny, prodeje a pronájmy bytů, příprava podkladů pro účetní
VL*********.s.
Administrativní pracovník
srpen 2000 – prosinec 2011 11 let a 5 měsíců
26.8.2000 - 31.12.2011 vyřizování obchodní korespondence, plánování schůzek, zpracovnání podkladů pro mzdy, objednávání nákladů deníků a týdeníků k tisku, fakturace dodaného nákladu, kontrola příchozích faktur, vymáhání pohledávek, vedení pokladny, zajišťování obchodních schůzek a firemních akcí, komunikace s pracovníky tiskárny, redaktory, komunikace s předplatiteli a řešení jejich problémů,
Pi*****ouc
Administrativní pracovník
červen 1993 – srpen 2000 7 let a 3 měsíce
16.6.1993-21.8.2000 vyřizování objednávek, fakturace, inventury, zajištění dopravců a rozvozců
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOS
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce