
Jiří S. 42 let , životopis 1420419
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Manažer prodejního teamu Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
AHOL - Střední odborná škola, s.r.o.
Management obchodu a služeb
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 7 měsíců
LP*********.o.
Manažer prodejny Sinsay
září 2021 – únor 2025 3 roky a 6 měsíců
Plánování docházky a práce personálu. Rozvoj zaměstnanců a jejich následná motivace. Prezentace zboží na prodejně dle firemních standardů. Práce s prodejními reporty na denní bázi. Činnosti související s řízením zásob provozovny a pravidelných inventur Administrativní činnosti spojené s chodem prodejny. Pravidelná analýza výsledků prodejny, hledání možností k jejich zlepšení a provozní dokonalost v oblasti nákladů. Reklamace zboží zakoupeného zákazníky a související činnosti.
LP*********.o.
Regionální manažer House
březen 2018 – srpen 2021 3 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za 13 prodejen v rámci ČR. Příprava nově otvíraných prodejen (otevřeno 5 nových prodejen) - komplexní postup otevření + nábor nového týmu (funkční osoby). Úzká spolupráce s manažerem prevence ztrát - kontrola pravidel v obchodech. Odpovědnost za visuální stránku prodejen - kontrola dodržování VM pravidel. Komunikace s českým vedením i s hlavním sídlem v Polsku. Práce s reporty na denní bázi - jejich analýza a v případě potřeby okamžitá reakce na prodejnách. Zodpovědnost za udržení provozní dokonalosti na prodejnách, zejména efektivní čerpání zaměstnanců a pracovních hodin dle výsledků jednotlivých prodejen. Pravidelná zpětná vazba sales koordinátorům o stavu zásob a případné návrhy přesunů mezi prodejnami. Hledání nových příležitostí a zlepšování situace na prodejnách. Pravidelná školení zaměstnanců prodejen a hodnocení jejich výkonů na základě stanovených ukazatelů. Motivace zaměstnanců a zajištění jejich dalšího kariérního rozvoje. Zodpovědnost za dodržování zákoníku práce a BOZP na prodejnách.
LP*********.o.
Manažer prodejny House
březen 2012 – únor 2018 6 let
Plánování docházky a práce personálu. Rozvoj zaměstnanců, tvorba školících materiálů a návodů, motivace zaměstnanců. Podílení se na vzhledu prodejny ve spolupráci s dekoraterem. Práce s prodejními reporty na denní bázi. Činnosti související s řízením zásob provozovny a pravidelných inventur Administrativní činnosti spojené s chodem prodejny. Pravidelné hodnocení zaměstnanců a stanovování cílů na další období. Pravidelná analýza výsledků prodejny, hledání možností k jejich zlepšení a provozní dokonalost v oblasti nákladů. Reklamace zboží zakoupeného zákazníky a související činnosti.
LP*********.o.
Manažer prodejny Cropp
květen 2011 – březen 2012 11 měsíců
Plánování docházky a práce personálu. Výběr, školení a motivace personálu. Podílení se na vzhledu prodejny ve spolupráci s dekoraterem. Činnosti související s řízením zásob provozovny. Administrativní činnost spojená s chodem prodejny. Pravidelné sezení se zaměstnanci a stanovování cílů na další období. Starost o výsledky provozovny, hledání možností k jejich zlepšení a provozní dokonalost v oblasti nákladů.
LP*********.o.
Zástupce manažera Reserved
listopad 2010 – květen 2011 7 měsíců
Zodpovědnost za chod prodejny značky Reserved. Plánování práce personálu. Motivace personálu. Podílení se na vzhledu prodejny ve spolupráci s dekoraterem. Činnosti související s řízením zásob provozovny. Komunikace s přímým nadřízeným a centrálou společnosti. Reklamace zboží zakoupeného zákazníky a související činnosti.
LP*********.o.
Prodejní asistent Cropp
červen 2008 – listopad 2010 2 roky a 6 měsíců
Péče o zákazníky. Práce s pokladnou. Podílení se na visuální stránce prodejny. Příjem a výdej reklamací. Operace související se zásobením provozovny. Účast na pravidelných školeních pro zaměstnance.
Vo*********.s.
Reprezentant značkové prodejny
srpen 2002 – květen 2008 5 let a 10 měsíců
Komunikace se stávajícími i potencionálními zákazníky. Hledání individuálního řešení pro každého zákazníka. Nabídka služeb, mobilních telefonů a příslušenství zákazníkům. Příjem a výdej reklamací. Starost o vzhled pobočky dle standardů společnosti. Komunikace s ostatními členy týmu, nadřízeným a centrálou společnosti. Účast na pravidelných školeních zaměstnanců, případně samovzdělávání prostřednictvím eLerningu. Provádění inventarizace zásob.
Jazyky
angličtinazačátečník
polštinazačátečník
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Rekvalifikační kurz kadeřník
Teoretická a praktická znalost práce v oboru kadeřník zakončená odbornou zkouškou.
květen 2024