Foto: Jiří S.
ID 1420419

Jiří S. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

AHOL - Střední odborná škola, s.r.o.

Management obchodu a služeb

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 7 měsíců

LP*********.o.

Manažer prodejny Sinsay

září 2021 – únor 2025 3 roky a 6 měsíců

Plánování docházky a práce personálu. Rozvoj zaměstnanců a jejich následná motivace. Prezentace zboží na prodejně dle firemních standardů. Práce s prodejními reporty na denní bázi. Činnosti související s řízením zásob provozovny a pravidelných inventur Administrativní činnosti spojené s chodem prodejny. Pravidelná analýza výsledků prodejny, hledání možností k jejich zlepšení a provozní dokonalost v oblasti nákladů. Reklamace zboží zakoupeného zákazníky a související činnosti.

LP*********.o.

Regionální manažer House

březen 2018 – srpen 2021 3 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za 13 prodejen v rámci ČR. Příprava nově otvíraných prodejen (otevřeno 5 nových prodejen) - komplexní postup otevření + nábor nového týmu (funkční osoby). Úzká spolupráce s manažerem prevence ztrát - kontrola pravidel v obchodech. Odpovědnost za visuální stránku prodejen - kontrola dodržování VM pravidel. Komunikace s českým vedením i s hlavním sídlem v Polsku. Práce s reporty na denní bázi - jejich analýza a v případě potřeby okamžitá reakce na prodejnách. Zodpovědnost za udržení provozní dokonalosti na prodejnách, zejména efektivní čerpání zaměstnanců a pracovních hodin dle výsledků jednotlivých prodejen. Pravidelná zpětná vazba sales koordinátorům o stavu zásob a případné návrhy přesunů mezi prodejnami. Hledání nových příležitostí a zlepšování situace na prodejnách. Pravidelná školení zaměstnanců prodejen a hodnocení jejich výkonů na základě stanovených ukazatelů. Motivace zaměstnanců a zajištění jejich dalšího kariérního rozvoje. Zodpovědnost za dodržování zákoníku práce a BOZP na prodejnách.

LP*********.o.

Manažer prodejny House

březen 2012 – únor 2018 6 let

Plánování docházky a práce personálu. Rozvoj zaměstnanců, tvorba školících materiálů a návodů, motivace zaměstnanců. Podílení se na vzhledu prodejny ve spolupráci s dekoraterem. Práce s prodejními reporty na denní bázi. Činnosti související s řízením zásob provozovny a pravidelných inventur Administrativní činnosti spojené s chodem prodejny. Pravidelné hodnocení zaměstnanců a stanovování cílů na další období. Pravidelná analýza výsledků prodejny, hledání možností k jejich zlepšení a provozní dokonalost v oblasti nákladů. Reklamace zboží zakoupeného zákazníky a související činnosti.

LP*********.o.

Manažer prodejny Cropp

květen 2011 – březen 2012 11 měsíců

Plánování docházky a práce personálu. Výběr, školení a motivace personálu. Podílení se na vzhledu prodejny ve spolupráci s dekoraterem. Činnosti související s řízením zásob provozovny. Administrativní činnost spojená s chodem prodejny. Pravidelné sezení se zaměstnanci a stanovování cílů na další období. Starost o výsledky provozovny, hledání možností k jejich zlepšení a provozní dokonalost v oblasti nákladů.

LP*********.o.

Zástupce manažera Reserved

listopad 2010 – květen 2011 7 měsíců

Zodpovědnost za chod prodejny značky Reserved. Plánování práce personálu. Motivace personálu. Podílení se na vzhledu prodejny ve spolupráci s dekoraterem. Činnosti související s řízením zásob provozovny. Komunikace s přímým nadřízeným a centrálou společnosti. Reklamace zboží zakoupeného zákazníky a související činnosti.

LP*********.o.

Prodejní asistent Cropp

červen 2008 – listopad 2010 2 roky a 6 měsíců

Péče o zákazníky. Práce s pokladnou. Podílení se na visuální stránce prodejny. Příjem a výdej reklamací. Operace související se zásobením provozovny. Účast na pravidelných školeních pro zaměstnance.

Vo*********.s.

Reprezentant značkové prodejny

srpen 2002 – květen 2008 5 let a 10 měsíců

Komunikace se stávajícími i potencionálními zákazníky. Hledání individuálního řešení pro každého zákazníka. Nabídka služeb, mobilních telefonů a příslušenství zákazníkům. Příjem a výdej reklamací. Starost o vzhled pobočky dle standardů společnosti. Komunikace s ostatními členy týmu, nadřízeným a centrálou společnosti. Účast na pravidelných školeních zaměstnanců, případně samovzdělávání prostřednictvím eLerningu. Provádění inventarizace zásob.

Jazyky

angličtinazačátečník

polštinazačátečník

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Rekvalifikační kurz kadeřník

Teoretická a praktická znalost práce v oboru kadeřník zakončená odbornou zkouškou.

květen 2024

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45