
Štěpán Š. 30 let , životopis 1406384
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Bankovní poradce Bankovní specialista Finanční poradce Makléř, dohodce Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Biskupské gymnázium, Základní škola a Mateřská škola Bohosudov
Gymnázium
září 2012 – květen 2016SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 5 měsíců
ČS*****lna
Manažer Obchodního Týmu
červenec 2024 – dosud 8 měsíců
• Vedení týmu obchodních zástupců • Správa klientského kmene • Nábor, zapracování a následné vzdělávání obchodních zástupců • Plnění produkčních cílů a statistik • Udržování rozhledu nad finančním trhem a produkty • Nastavení obchodní strategie a dohled na její dodržování • Aktualizace obchodních procesů • Rozvoj obchodních příležitostí • Udržování obchodních vztahů s klíčovými partner
ČS*****lna
Obchodní Zástupce
říjen 2023 – červen 2024 9 měsíců
• Správa přiděleného kmene a klientský servis • Získávání nové klientely • Komunikace s klinety • Poskytování finančního poradenství • Prodej produktů a služeb společnosti • Sledování tržních trendů • Plnění prodejních cílů • Reprezentace společnosti • Sebevzdělávání • Dodržování postupů a standartů společnosti
Me*********els
Food and Beverage Manager
září 2022 – srpen 2023 1 rok
Řízení každodenního provozu a plánování do budoucna na základě předpovědi obchodní strategie a sezónního businessu. • Tvorba jídelních lístků pro bar, restauraci a společenské akce. • Nákup zásob a řízení našich dodavatelů. • Školení a dohled nad zaměstnanci od úrovně členů týmu až po nižší management. • Dodržování zdravotních a bezpečnostních standardů v souladu se značkou a vládními normami. • Zavádění strategií pro maximalizaci prodeje a ziskovosti. • Sledování denního prodeje. • Kontrola příjmů a sledování nedostatků a přebytků. • Kontrola a sledování zásob. • Kontrola poměru nákladů a tržeb. • Hlavní organizátor a koordinátor eventů. • Vyhodnocování a sledování spokojenosti zákazníků s obsluhou, kvalitou jídel a nápojů a atmosférou s cílem zlepšit hodnocení hotelu a kvalitu služeb.
Me*********els
Front Office Manager
březen 2020 – srpen 2022 2 roky a 6 měsíců
•Zajištění profesionálního a přátelského servisu v souladu se standardy značek Accor a Mercure. •Školení, dohled a podpora členů týmu. •Nábor a uvádění nových členů týmu do práce. •Vedení týmu k dosažení jejich nejvyššího možného potenciálu, rozvoj zaměstnanců. •Koordinátor zajezdů a eventů. Hlavní kontaktní osoba, která vyřizuje rezervace, storna, platby, smlouvy a parkování autobusů. •Plnit funkci vedoucího služby a zajišťovat, aby všechna oddělení byla plně obsazena v souladu s předpokládaným objemem práce (plánovat směny a rozvrhovat směny). •Vyřizování stížností hostů, sledování komentářů a spokojenosti hostů na externích stránkách (Trip Advisor, Booking.com atd.). Analýza připomínek a zavádění plánu obnovy v oblastech, které je třeba zlepšit. •Zajistit dodržování zásad společnosti a bezpečnostních požadavků v souladu se zásadami bezpečnosti a ochrany zdraví.
Br*****tel
Assistant Manager
září 2018 – únor 2020 1 rok a 6 měsíců
•Provozování denního a dlouhodobého provozu hotelu •Nastavení konkurenceschopných sazeb se souběžnými službami, vymýšlení nových nabídek a obchodů. •Hlavní kontaktní místo pro skupinové rezervace a smlouvy. •Sledování plateb BACS od třetích stran a zajišťování aktuálnosti účtů. •Najímání a řízení zaměstnanců ze všech oddělení, školení a záznamy o rozvoji. •Výplata mezd, schvalování časových výkazů a sestavování rozpisů pro všechna oddělení. •Kontaktování edinburských turistických míst a cestovních kanceláří za účelem získání nejlepších nabídek pro naše hosty a zaměstnance. •Objednávání zásob pro Housekeeping, Food and Beverage a Front Office oddělení •Moje povinnosti byly různé, a protože se jednalo o malý butikový hotel, který je v soukromém vlastnictví, nebylo třeba dodržovat žádné firemní zásady.
Jazyky
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Databázové systémy
OracleExpert
ERP a účetní software
Oracle ERPZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
Google search consolePokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)