Foto: Štěpán Š.
ID 1406384

Štěpán Š. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Biskupské gymnázium, Základní škola a Mateřská škola Bohosudov

Gymnázium

září 2012 – květen 2016SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 5 měsíců

ČS*****lna

Manažer Obchodního Týmu

červenec 2024 – dosud 8 měsíců

• Vedení týmu obchodních zástupců • Správa klientského kmene • Nábor, zapracování a následné vzdělávání obchodních zástupců • Plnění produkčních cílů a statistik • Udržování rozhledu nad finančním trhem a produkty • Nastavení obchodní strategie a dohled na její dodržování • Aktualizace obchodních procesů • Rozvoj obchodních příležitostí • Udržování obchodních vztahů s klíčovými partner

ČS*****lna

Obchodní Zástupce

říjen 2023 – červen 2024 9 měsíců

• Správa přiděleného kmene a klientský servis • Získávání nové klientely • Komunikace s klinety • Poskytování finančního poradenství • Prodej produktů a služeb společnosti • Sledování tržních trendů • Plnění prodejních cílů • Reprezentace společnosti • Sebevzdělávání • Dodržování postupů a standartů společnosti

Me*********els

Food and Beverage Manager

září 2022 – srpen 2023 1 rok

Řízení každodenního provozu a plánování do budoucna na základě předpovědi obchodní strategie a sezónního businessu. • Tvorba jídelních lístků pro bar, restauraci a společenské akce. • Nákup zásob a řízení našich dodavatelů. • Školení a dohled nad zaměstnanci od úrovně členů týmu až po nižší management. • Dodržování zdravotních a bezpečnostních standardů v souladu se značkou a vládními normami. • Zavádění strategií pro maximalizaci prodeje a ziskovosti. • Sledování denního prodeje. • Kontrola příjmů a sledování nedostatků a přebytků. • Kontrola a sledování zásob. • Kontrola poměru nákladů a tržeb. • Hlavní organizátor a koordinátor eventů. • Vyhodnocování a sledování spokojenosti zákazníků s obsluhou, kvalitou jídel a nápojů a atmosférou s cílem zlepšit hodnocení hotelu a kvalitu služeb.

Me*********els

Front Office Manager

březen 2020 – srpen 2022 2 roky a 6 měsíců

•Zajištění profesionálního a přátelského servisu v souladu se standardy značek Accor a Mercure. •Školení, dohled a podpora členů týmu. •Nábor a uvádění nových členů týmu do práce. •Vedení týmu k dosažení jejich nejvyššího možného potenciálu, rozvoj zaměstnanců. •Koordinátor zajezdů a eventů. Hlavní kontaktní osoba, která vyřizuje rezervace, storna, platby, smlouvy a parkování autobusů. •Plnit funkci vedoucího služby a zajišťovat, aby všechna oddělení byla plně obsazena v souladu s předpokládaným objemem práce (plánovat směny a rozvrhovat směny). •Vyřizování stížností hostů, sledování komentářů a spokojenosti hostů na externích stránkách (Trip Advisor, Booking.com atd.). Analýza připomínek a zavádění plánu obnovy v oblastech, které je třeba zlepšit. •Zajistit dodržování zásad společnosti a bezpečnostních požadavků v souladu se zásadami bezpečnosti a ochrany zdraví.

Br*****tel

Assistant Manager

září 2018 – únor 2020 1 rok a 6 měsíců

•Provozování denního a dlouhodobého provozu hotelu •Nastavení konkurenceschopných sazeb se souběžnými službami, vymýšlení nových nabídek a obchodů. •Hlavní kontaktní místo pro skupinové rezervace a smlouvy. •Sledování plateb BACS od třetích stran a zajišťování aktuálnosti účtů. •Najímání a řízení zaměstnanců ze všech oddělení, školení a záznamy o rozvoji. •Výplata mezd, schvalování časových výkazů a sestavování rozpisů pro všechna oddělení. •Kontaktování edinburských turistických míst a cestovních kanceláří za účelem získání nejlepších nabídek pro naše hosty a zaměstnance. •Objednávání zásob pro Housekeeping, Food and Beverage a Front Office oddělení •Moje povinnosti byly různé, a protože se jednalo o malý butikový hotel, který je v soukromém vlastnictví, nebylo třeba dodržovat žádné firemní zásady.

Jazyky

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Databázové systémy

OracleExpert

ERP a účetní software

Oracle ERPZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingPokročilý

Google search consolePokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45