K. G. , životopis 507451
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Country Director / Manager Key Account Manager Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Product Specialist Project manager organizačně-ekonomický Ředitel / manažer nákupu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
TUO Vysoká škola Báňská
Materiálové technologie a recyklace
září 2019 – květen 2021Vysokoškolské
TUO, Vysoká škola Báňská
Materiály a technologie pro automobily
září 2012 – srpen 2018Bakalářské
Gymnázium a SOŠ Orlová, příspěvková org.
Všeobecné osmileté Gymnázium
2000 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 1 měsíc
Ve*******oup
Manažer nákupu - vedoucí oddělení MTZ
červenec 2023 – dosud 1 rok a 5 měsíců
Vedoucí oddělení nákupu MTZ. Zodpovědnost za chod nákupního oddělení materiálu pro výrobu armatur - segment plyn, hydro, jaderná energetika a metalurgie. 4 přímí podřízení. Nákup klíčových a kritických materiálů dle požadované certifikace a TP - 2.1, 3.1, 3.2, dle BT pro JE ( vyhláška 358/2016 Sb.), API, AD Merkblatt. Nákup komodit - výkovky, odlitky,výpalky, koule, sedla, kulatiny, výlisky, trubky. Účast na auditech - interní i dodavatelské. Řešení reklamací - účast u testování těsnosti Aj. - bubble test. Práce s technickou dokumentací a TP. Účast na veletrzích. Pravidelné zahraniční cesty. Ambasador za procesy v procurement. Modelování procesů v Commant. Spolupráce na projektech pro zahraniční, ale i tuzemské zákazníky. Vedení nákupu v rámci zajištění jednotlivých projektů. Účast na projektových poradách. Vyhledávání nových dodavatelů. Zadávání dodavatelů do ERP systému. Zakládání nových položek ve spolupráci s technologií. Schvalování objednávek, zpracování objednávek a hlídání jednotlivých termínu dodání. Komunikace s dodavateli písemně i telefonicky. Spolupráce s odd konstrukce, technologie , projektovými manažery a obchodníky. Řešení smluvní dokumentace.
ČE*******a.s
Specialista projektového nákupu - zástupce vedoucí odd Nákupu - oddělení řízení smluvních vztahů
duben 2022 – červenec 2023 1 rok a 4 měsíce
Specialista projektového nákupu skupiny ČEZ ESCO. Přímá zástupkyně vedoucí nákupu. Hlavni materiálová nákupčí pro FVE a vedení konsolidovaného nákupu skupiny ČEZ ESCO. Vedení poptávkových řízení na materiál FVE a služby - PD, Realizace. Plánování nákupu dle harmonogramu realizací spojené s plánováním zásobení skladu. Vedení evidence nákupu a skladu. Nákup materiálu – panely, střídače, optimizéry, baterie, podkonstrukce a příslušenství, nabíjecí stanice. Kontrola certifikace. Jednání s dodavateli (tuzemskými a zahraničními) - využití AJ, PL Vyhodnocování nabídek a případná další cenová jednání. • Sledování cen materiálu na trhu a získávání nových technologií a kontaktů. • Řízení strategického a operativního nákupu ve společnosti – Tepelná čerpadla, inventury, relizace, PD, materiály (trafostanice, KGJ, TČ) – zpracování objednávek v systému SRM • Realizace plateb, kontrola plateb, zúčtování, celní problematika - koordinace nákupu s payments, daňovým oddělením a controllingem. • Zpracování výstupu pro INTRASTAT - komunikace s celním úřadem. • Úzká spolupráce s výstavbou – projektovými manažery a projektanty z důvodu navržení správných technologií. • Technická podpora pro dceřiné společnosti. • Práce s technickou dokumentací. • Tvorba smluvní dokumentace a dodatků ve spolupráci s právním oddělením • Rámcová zasmluvnění dodavatelů • Vyhledávání nových dodavatelů. • Evidence dodavatelů v systému SAP/SRM. • Denní sledování cen na trhu a vypracování přehledu vývoje cen materiálu • Vedení archivu a evidence smluvní dokumentace. • Prověření rizika u dodavatelů, spolupráce s COMPLIANCE. • Účast na školení materiálu. • Zajištění školení operativního nákupu pro Back Office a konsolidovaného nákupu pro celou skupinu ČEZ ESCO.
Čt*********.o.
Specialista veřejných zakázek
únor 2022 – duben 2022 3 měsíce
• Práce na DPP • Zadávání veřejných zakázek dle zákonu o Veřejných zakázkách – dotačních i bez dotací • Znalost zákona 134/2016 Sb. • Práce s metodikami • Zpracování zadávací dokumentace a harmonogramu veřejné zakázky
ČE*****.o.
Manažer nákupu
prosinec 2020 – duben 2022 1 rok a 5 měsíců
Manažer nákupu v útvaru správy společnosti: Vedení odd nákupu. Úzká spolupráce a koordinace útvaru Provoz a Investice. Zajištění a plánování veškerých dodávek na tuzemské projekty. Řešení kritickych situací spojených s havarijními stavy a reklamacemi. • Nákup - materiálu (KGJ, čerpadla, akumulační nádrže) a služeb (PD, REALIZACE, SERVIS) • Zpracování a řízení výběrových řízení malého i velkého rozsahu dle zákonu o Veřejných zakázkách. • Vyhodnocování nabídek a případná další cenová jednání. • Vedení poptávkových řízení z důvodu sledování cen na trhu. • Řízení strategického a operativního nákupu ve společnosti. • Párování objednávek a faktur. • Dohled na správnost postupů a procesů. • Garant metodiky nákupu - tvorba metodiky a postupů, sjednocení s metodikou pro DS, pravidelné školení. • Tvorba smluvní dokumentace a dodatků ve spolupráci s právní společností. • Komunikace s dodavateli - telefonicky, elektronicky i osobně. • Vyhledávání nových dodavatelů. • Evidence dodavatelů v systému HELIOS. • Práce s technickou dokumentací, geometrickými plány, fotodokumentací. • Vedení školení společnosti v oblasti nákupu, účast na poradách, koordinace práce větší skupiny lidí. • Denní sledování cen na trhu a vypracování přehledu vývoje cen komodit. • Správa vozového parku - komunikace s leasingovou společností, nákup vozidel, vedení smluvní dokumentace. • Správa majetku - nákup, prodej/odkup, vedení agendy majetku, zajištění GP aj. • Školení o ZVZ u společnosti QCM
Če*****.s.
Disponent - Junior upisovatel korporátní klientely
květen 2020 – červenec 2020 3 měsíce
Úpis průmyslových rizik na regionálním ředitelství Ostrava - pojištění majetku a odpovědnosti korporátní klientely.. • Samostatná práce s klienty (makléři) - telefonická, elektronická a osobní komunikace. • Zpracování individuálních nabídek. • Vkládání dokumentace a informací do systému. • Práce s Microsoft office, SAP, pojistnými podmínkami jednotlivých produktů. • Vyhodnocování rizik jednotlivých případů. • Vedení evidence obchodních případů.
SA*****.o.
Asistentka makléře, produktový specialista
květen 2019 – květen 2020 1 rok a 1 měsíc
Asistentka senior makléře na oddělení velkého majetku (pojištění podnikatelů a korporátní klientely): • Přímá komunikace s klienty a pojišťovnami - telefonicky, elektronicky i osobně. • Tvorba poptávek na míru dle klienta, zpracování kalkulací a následné vyhodnocení nabídek. Cenové vyjednávání z důvodu výhodnosti nabídky. • Rozúčtování pojistného, vytváření podkladů pro audity, přepočet majetku indexovou metodou, • Tvorba smluvní dokumentace a její správa v systému AVALIO. • Znalost průmyslových a dopravních rizik (dopravce zasílatel), pojistných podmínek, výborná znalost terminologie pojišťovnictví (pravidelné interní zkoušky). Produktový specialista pro pojištění odpovědnosti z výkonu povolání : • Komunikace s klienty a pojišťovnami. • Zpracování nabídek dle požadavků klienta. • Vytváření smluvní dokumentace v kalkulátorech, provádění změn v pojistných smlouvách. • Navádění klientů do systému. • Vytváření a aktualizace sazebníku. • Komunikace s oddělením likvidace. Archivace dokumentů oddělení velkého majetku.
GE*******ank
Inkasista
2014 – 2014 6 měsíců
Správa pohledávek u bankovních produktů společnosti GE Money Bank. • Telefonická komunikace s klientem. • Orientace v produktech společnosti. • Analýza a řešení pohledávek. • Práce s počítačovými programy a databází. • Práce se smluvní dokumentací.
Li*********.o.
Asistentka
červen 2008 – září 2012 4 roky a 4 měsíce
• Vedení administrativy společnosti. • Komunikace s klienty (ČJ, NJ). • Příprava smluvní dokumentace. • Nákup náhradních dílů, vozidel. • Zajištění servisu.
Jazyky
němčinastředně pokročilá
ruštinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
HeliosZkušený
SAPZkušený
Další programy a počítačové znalosti
SAP, BAAN, HELIOS, IFS Vyhláška 358/2016 Sb. - školení TÜV NORD - červen 2024
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Zadávání veřejných zakázek pro zadavatele - QCM, s.r.o.
Změny v ZZVZ pro zadavtele, změny při zadávání VZ malého rozsahu. Školení z důvodu osvojení nových úprav zákonu jakožto správce VŘ pro spol., která vystupuje jako sektorový zadavatel.
2021
Němčina pro pokročilé
Jazykový kurz - Jazyková škola Hello Ostrava
září 2017