Není foto: J. V.
ID 1351160

J. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.

Ekonomika a management - Manažerská studia - řízení lidských zdrojů

říjen 2011 – květen 2014Bakalářské

Soukromé SOU a učiliště tradičních řemesel HERMÉS spol.s.r.o.

Podnikání v technických povoláních

září 1999 – červen 2002SŠ s maturitou

SOU místního stavebnictví

Stavebnictví

září 1988 – červen 1991Vyučení

Praxe 27 let a 3 měsíce

Če*********aha

Manažer transformace logistických sítí

říjen 2023 – srpen 2024 11 měsíců

Optimalizace a snižování nákladů v provozech depo Malešice, depo Horní Počernice. Analýza a monitoring vytíženosti vozového parku. Vizualizace pracoviště dle vzoru 5S. Vyřizování reklamací zákazníků.

Au*******r.o

Vedoucí operativního řízení závodu - Police nad Metují

červenec 2022 – září 2023 1 rok a 3 měsíce

Vedení mistrů a podřízených (celkově 80 zaměstnanců). Zajištění chodu lakovacích linek, expedice hotového výrobku k zákazníkovi.

Šk*****.s.

Koordinátor logistiky-Vedoucí technického servisu

červen 1997 – červen 2022 25 let a 1 měsíc

Vedení mistrů a podřízených (celkově 200-300 zaměstnanců). Zodpovědnost za celkový provoz skladů a zajištění chodu montážních linek. Školení a dodržování BOZP a PO, ŽP v provozech. Personální činnost- nábor a pohovory nových zaměstnanců. Koordinování obalů a zajištění inventury materiálu. Zajištění plnění expedic do tuzemských a zahraničních závodů (Kvasiny, Indie, Rusko, Kazachstán, Ukrajina). Zodpovědnost za stav manipulační techniky. Vytváření dokumentace (pracovní návodky a postupy, reklamace, škodové protokoly). Vedení výběrových řízení pro obalové materiály. Správa objektů v majetku společnosti. Zpracování plánů údržby a oprav svěřených budov a objektů. Vyhodnocování závad a navrhování techniky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění. Podpora vedoucích provozů při zprávě objektů. Kontrola cenových nabídek a příprava smluv s dodavateli služeb a zboží. Energetická a technická správa a údržba nemovitostí. Redukce nákladů-vypracování návrhů energetických a dalších nákladů spojených s úsporou financí, jejich následná realizace. Implementace krizového managementu v oblasti procesů. Příprava servisních, rámcových smluv a kontrola stavu jejich plnění. Kontrola infrastruktury a provozu budov. Jednání s dodavateli staveb a technických zařízení.

Jazyky

angličtinazačátečník

ruštinamírně pokročilá

ukrajinštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Rodina, Sport - fitness, lyžování, Historie a četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45