P. L. , životopis 1374681
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ČAO Resslova 5, Českoslovanská akademie obchodní, Resslova 5,120 00, Praha 2
Podnikání
2013 – 2015SŠ s maturitou
SOU Služeb, Střední škola - Centrum odborné přípravy technickohospodářské, Novovysočanská 5, Praha 9
Sedlář
2009 – 2012Vyučení
SZŠ A VZŠ 5.května, Vyšší odborná škola zdravotnická a střední zdravotnická škola, 5. května 51, 140 00, Praha
Zdravotnický asistent
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 6 měsíců
Un*********.o.
Manažer kvality
2024 – dosud 1 rok
Implementace a udržování systémů kvality, řízení interních a externích auditů, analýzy a řešení neshod, včetně aktivního zpracování zákaznických reklamací. Příprava pravidelných reportů a spolupráce s ostatními odděleními na optimalizaci procesů. Zajišťování shody s mezinárodními standardy kvality, jako jsou IATF 16949 a ISO 9001, a monitoring kvality dodavatelů a nakupovaných dílů.
Ma*********.o.
Vedoucí oddělení vstupní kvality
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za dodavatelskou kvalitu, zahrnující řešení reklamací, prověrky u dodavatelů a spolupráci s oddělením výroby, rozvoje dodavatelů a nákupu. Vedení týmu oddělení kvality a účast na dodavatelských auditech. Příprava měsíčních reportů pro vedení. Správa kvality nakupovaných dílů a řešení jejich nekvality ve výrobním procesu. Zajišťování a vyhodnocování airbagových testů, stejně jako vedení airbagových týmů.
Ma*********.o.
Referent analýz kvality
2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců
Řešení reklamací a provádění interních analýz neshod, spolupráce s oddělením výroby a logistiky. Přítomnost u interních i externích auditů a vyhodnocování způsobilostí. Poskytování podpory pro zákaznickou a dodavatelskou kvalitu.
MC*****.o.
Vedoucí kvality
2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců
Řešení zákaznické a dodavatelské kvality, včetně reklamací a interních analýz neshod. Spolupráce s oddělením výroby a logistiky, zajišťování interních i externích auditů. Správa vzorkování a vedení týmu oddělení kvality. Příprava měsíčních reportů pro vedení. Moderování FMEA a dalších analýz pro zajištění vysokých standardů kvality v celém výrobním procesu.
MC*****.o.
Specialista kvality
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Řešení zákaznické a dodavatelské kvality, včetně reklamací a interních analýz neshod. Spolupráce s oddělením výroby a logistiky, zajišťování interních i externích auditů.
MC*****.o.
Administrativní pracovník
2019 – 2019 6 měsíců
Zakládání a správa výrobních dokumentů, sledování statistické procesní kontroly (SPC) a vyhodnocování produktivity a zmetkovitosti.
Ca*********.o.
Administrativní pracovník
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Zajišťování administrativní činnosti firmy, včetně zakládání a správy firemní dokumentace a organizace každodenních kancelářských operací. Péče o zakázky zahrnovala sledování jejich průběhu, komunikaci se zákazníky a dodavateli, zpracování objednávek a fakturaci. V rámci péče o zaměstnance byla poskytována podpora při administrativních záležitostech a organizace školení a firemních akcí.
In*******.o.
Junior analytik
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Správa online marketingu pro různé české i zahraniční firmy, zahrnující strategické plánování a implementaci marketingových kampaní. Tato pozice zahrnovala analýzu cílového trhu, optimalizaci obsahu pro webové stránky a sociální sítě, a sledování výkonnosti kampaní s cílem zvýšit povědomí o značce a podpořit prodeje.
M2*********.o.
Bezpečnostní pracovník,admin pracovník
2009 – 2016 7 let a 6 měsíců
Zajišťování ochrany majetku a osob prostřednictvím pravidelných obchůzek, kontrol objektů a monitorování pomocí bezpečnostních kamer a alarmů. Zároveň také 3x mateřská dovolená.
Di*****td.
Managing Director Asistent
2009 – 2009 6 měsíců
Práce asistentky formou brigády u pana Martina Wadswortha, zakladatele firmy ve Velké Británii, zahrnující administrativní podporu a asistenci při každodenních operacích společnosti.
Ma*******rth
Au-pair
2008 – 2008 6 měsíců
Au-pair a hospodyně v sedmičlenné rodině v Prestbury ve Velké Británii, zahrnující péči o děti, organizaci domácnosti a zajištění každodenních potřeb rodiny.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Databázové systémy
MS AccessPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Mám pokročilé znalosti v oblasti počítačových programů jako jsou Microsoft Word, Excel a PowerPoint, což mi umožňuje efektivně pracovat s dokumenty, tabulkami a prezentacemi. Díky silným komunikačním schopnostem a zkušenostem s vedením týmů dokážu úspěšně řídit projekty a motivovat členy týmu k dosažení stanovených cílů. Mám vynikající timemanagement, který mi pomáhá plánovat a organizovat úkoly, což vede k vysoké produktivitě a dodržování termínů. Praktické zkušenosti s ERP systémy, konkrétně SAP a Helios, mi umožňují účinně řídit různé procesy v automotive průmyslu. Mé široké znalosti v oblasti kvality zahrnují implementaci norem a standardů jako jsou IATF, což zajišťuje vysokou úroveň kvality ve všech procesech. Analytické schopnosti mi dovolují identifikovat problémy a navrhovat efektivní řešení pro neustálé zlepšování. Navíc jsem flexibilní a schopná rychle se přizpůsobit novým situacím a technologiím, což mi umožňuje efektivně reagovat na měnící se požadavky a prostředí v automotive sektoru.
Kurzy
Audity podle normy ISO 19011
Cílem kurzu je detailní seznámení se s obsahem aktualizované metodiky pro auditování normy ISO 19011:2018 s praktickými příklady.
2024
Magna Manažerská Akademie
1. blok - Leadership a motivace zaměstnanců 2. blok - Komunikace a řešení konfliktů 3. blok - Řízení podle cílů a hodnocení zaměstnanců 4. blok - Týmová práce
2023
Zaručenie kvality na projektoch STELLANTIS v6/2024
Licencované školenie CSR-03 Zaručenie kvality na projektoch STELLANTIS (metódy a nástroje pre dodávateľov) vzniklo v spolupráci STELLANTIS – ABP Management. Školenie zahŕňa všetky hlavné požiadavky STELLANTIS na dodávateľov.
2023
Požadavky VW Group na dodavatele
Cílem je seznámit účastníky o praktickém používání B2B portálu požadavků v denní praxi - LION, KPM Webhalle, BeOn, Behälter - management, AEKO, D/TLD a Formel Q – vysvětlení, pochopení, naučení a osvojení práce s nimi. Úspěšný absolvent školení bude schopen samostatně implementovat veškeré požadavky k jednotlivým projektům.
2023
CSR - POŽADAVKY BMW GROUP NA DODAVATELE
Cílem semináře je seznámit účastníky o praktickém používání požadavků v denní praxi v návaznosti na základní IATF 16949 požadavky s propojením VDA norem, vysvětlení, pochopení, naučení a osvojení práce s nimi
2023
VDA 6.3
Kvalifikace procesního auditora
2022
Databáze IMDS
IMDS a aktualizace verze 12.2
2022
Praktický trénin interních systémových auditorů dle ISO 9001 a IATF 16 949
Provedení auditu ve vybraných procesech, sepisování zjištění + formulace zjištění, přiřazení zjištění k daným prvkům, ohodnocení zjištění, týmová tvorba auditní zprávy
2021
Nová harmonizovaná FMEA
Představení nové FMEA (AIAG+VDA FMEA), nová D FMEA, nová P FMEA, Reversní FMEA, MSR FMEA, praktická cvičení nové FMEA
2021
Praktický trénink interních výrobkových auditorů dle VDA 6.5
Požadavky metodiky VDA 6.5, nejčastější zjištění z oblasti výrobkových auditů ze zákaznických auditů, provedení interního výrobkového auditu se zpětnou vazbou
2021
Systém a proces řešení problémů a reklamací
8D report, metodika 5x proč a 2x jak, metodika 5x proč, metodika Ishikawa, metodika PDCA, databáze znalostí (Lessons Learned), týmová práce - řešení reklamace
2021