V. K. , životopis 822934
Představa o práci
Chci pracovat jako
HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Náborář Personalista Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola chemická Brno, Vranovská, příspěvková organizace
Přírodovědné lyceum
září 2016 – červen 2020SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 11 měsíců
FR*****.o.
Manažer kvality HR
listopad 2023 – červen 2024 8 měsíců
- Nastavoval jsem strategii náboru - Navrhoval a implementoval změny interních procesů - Vedení menšího týmu o velikosti do 5 členů - Vytvářel jsem datové analýzy a reporty pro vedení - Komunikace s personálními agenturami a pracovními portály - Pravidelný feedback a dohled nad dodržováním procesů - Onboarding nových členů týmu - Školení kolegů na procesní změny
FR*****.o.
HR Recruiter
září 2022 – listopad 2023 1 rok a 3 měsíce
- Mým hlavním úkolem byl nábor nových zaměstnanců - Na starosti jsem měl kompletní prescreening kandidátů a následné online či osobní setkání - Moje práce také zahrnovala běžnou administrativu jako zadávání kandidátů do interní databáze a evidence aktuálního stavu výběrového řízení - Pravidelně jsem komunikoval mailem a telefonicky s uchazeči o zaměstnání - Podílel jsem se na navrhování a optimalizaci interních náborových procesů - Vyhledával jsem aktivně potenciální kandidáty na urgentní pozice v interní databázi a předkládal jim nabídky spolupráce
Pr*******.s.
Obchodní zástupce
únor 2021 – říjen 2022 1 rok a 9 měsíců
- Mým cílem byla dlouhodobá spolupráce s klienty - Řešil jsem komplexní finanční problematiku klientů, k čemuž patří i sledování vývoje finančního trhu jako takového - Byl jsem držitelem téměř všech oprávnění ke zprostředkování, které jsou vyžadovány ČNB - Zapojoval jsem se do výběrových řízení - Podílel jsem se na rozvoji tréninkových i pracovních procesů v rámci týmu
AG*********.o.
Personální poradce
červen 2022 – červenec 2022 2 měsíce
- Zaměřoval jsem se zejména na komunikaci se stávajícími i nově příchozími zaměstnanci, klienty, kterým jsme zaměstnance dodávali - Zpracoval jsem veškerou administrativu spojenou s onboardingem a mzdovým ohodnocením - Za dobu svého působení ve firmě jsem se aktivně podílel na vedení týmu brněnské pobočky a přímé komunikaci s centrálou - Během několika týdnů od převzetí významné objednávky jsem navýšil obsazenost pracovních pozic z původních 65 % na 95 %
ZF*********.s.
Obchodní zástupce
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Přímý prodej, nabídka produktů a jejich zprostředkování.
Jazyky
norštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)