Nikola M. 38 let , životopis 786248
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Františkovy Lázně + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pokladní Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Ředitel / manažer hotelu Směnárník Úředník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
DIMENZE AZ, s.r.o. Plzeň
Jednoleté pomaturitní studium cizího jazyka - AJ
září 2005 – červen 2006SŠ s maturitou
Obchodní akademie a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Karlovy Vary
Obchodní akademie (Cestovní ruch)
září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 11 měsíců
BI*********.o.
Manažer hotelu
červen 2020 – prosinec 2024 4 roky a 7 měsíců
Řízení provozu hotelu, řešení problémů na jednotlivých pracovištích, zodpovědnost za práci všech zaměstnanců během provozu, zodpovědnost za bezpečnost a zdraví hostů, účast na přijímacích pohovorech, objednávek pro jednotlivá střediska, provádění inventur, kontrola připravenosti jednotlivých středisek na akce i běžný provoz
BI*********.o.
Manažer rezervačního oddělení
září 2017 – červen 2020 2 roky a 10 měsíců
Komunikace s klienty, vyřizování rezervací, jednání s obchodními partnery, vystavování faktur, prezentace společnosti, účast na veletrzích
BI*********.o.
Recepční v cestovním ruchu
prosinec 2014 – září 2017 2 roky a 10 měsíců
Check-in. Ubytování hosta, přivítání, poskytnutí klíče od hotelového pokoje a základních informací Check-out. Odhlášení hosta z hotelu po jeho odjezdu. Registrace – zodpovědnost za správné vyplnění registrační karty hosta. Vyúčtování – zodpovědnost za správné vyúčtování hotelových služeb. Provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby. Péče o hosta, plnění jeho požadavků a budování jeho loajality. Získávání zpětné vazby od hotelových hostů. Koordinace a dohled na to, zda jsou požadavky hostů ostatními hotelovými úseky plněny. Up-selling. Recepční musí znát všechny hotelové programy vytvořené za účelem maximalizace tržeb. Cross-selling. Recepční musí znát všechny hotelové služby a produkty, které klientovi nabízí a prodává. Sledování aktuálního stavu ubytovacích kapacit. Prodej pokojů klientům po telefonu, příchozím a ostatním přicházející přes ostatní prodejní kanály. Příjem a potvrzení objednávek pokojů a doplňkových služeb. Komunikace s ostatními hotelovými úseky nahlášené požadavky hostů. Zadávání a aktualizace dat v hotelovém systému na úseku Front Office. Sledování statusu hotelových pokojů a komunikovat s oddělením úklidu. Vedení knihy závad a nedostatků na pokojích. Sledování aktuálních cen, prodejních a marketingových strategií. Poskytování služeb concierge, tzn. poskytování informací o lokalitě, turistických službách v a možnostech vyžití v dané oblasti. Dodržování opatření k zajištění bezpečného chodu hotelu, ochrany hostů a majetku.
OR*******aha
Recepční v cestovním ruchu
květen 2012 – září 2013 1 rok a 5 měsíců
Check-in. Ubytování hosta, přivítání, poskytnutí klíče od hotelového pokoje a základních informací Check-out. Odhlášení hosta z hotelu po jeho odjezdu. Registrace – zodpovědnost za správné vyplnění registrační karty hosta. Vyúčtování – zodpovědnost za správné vyúčtování hotelových služeb. Provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby. Péče o hosta, plnění jeho požadavků a budování jeho loajality. Získávání zpětné vazby od hotelových hostů. Koordinace a dohled na to, zda jsou požadavky hostů ostatními hotelovými úseky plněny. Up-selling. Recepční musí znát všechny hotelové programy vytvořené za účelem maximalizace tržeb. Cross-selling. Recepční musí znát všechny hotelové služby a produkty, které klientovi nabízí a prodává. Sledování aktuálního stavu ubytovacích kapacit. Prodej pokojů klientům po telefonu, příchozím a ostatním přicházející přes ostatní prodejní kanály. Příjem a potvrzení objednávek pokojů a doplňkových služeb. Komunikace s ostatními hotelovými úseky nahlášené požadavky hostů. Zadávání a aktualizace dat v hotelovém systému na úseku Front Office. Sledování statusu hotelových pokojů a komunikovat s oddělením úklidu. Vedení knihy závad a nedostatků na pokojích. Sledování aktuálních cen, prodejních a marketingových strategií. Poskytování služeb concierge, tzn. poskytování informací o lokalitě, turistických službách v a možnostech vyžití v dané oblasti. Dodržování opatření k zajištění bezpečného chodu hotelu, ochrany hostů a majetku.
EX*****aha
cashier
únor 2009 – prosinec 2009 11 měsíců
Směnárenská činnost (nákup a prodej valut) Převody peněz systémem WESTERN UNION
CH*********aha
cashier
červenec 2008 – prosinec 2008 6 měsíců
Směnárenská činnost (nákup a prodej valut) Převody peněz systémy TRANSCHEQ a MONEY GRAM
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
ruštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
ABRAZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
HotelTime, Profitroom, OTA's kanály, Lis DENEB
Kurzy
Kurz ČNB o rozpoznávání platidel
prodej valut
2008
Psaní všemi deseti
2003