Foto: Nikola M.
ID 786248

Nikola M. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

DIMENZE AZ, s.r.o. Plzeň

Jednoleté pomaturitní studium cizího jazyka - AJ

září 2005 – červen 2006SŠ s maturitou

Obchodní akademie a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Karlovy Vary

Obchodní akademie (Cestovní ruch)

září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 11 měsíců

BI*********.o.

Manažer hotelu

červen 2020 – prosinec 2024 4 roky a 7 měsíců

Řízení provozu hotelu, řešení problémů na jednotlivých pracovištích, zodpovědnost za práci všech zaměstnanců během provozu, zodpovědnost za bezpečnost a zdraví hostů, účast na přijímacích pohovorech, objednávek pro jednotlivá střediska, provádění inventur, kontrola připravenosti jednotlivých středisek na akce i běžný provoz

BI*********.o.

Manažer rezervačního oddělení

září 2017 – červen 2020 2 roky a 10 měsíců

Komunikace s klienty, vyřizování rezervací, jednání s obchodními partnery, vystavování faktur, prezentace společnosti, účast na veletrzích

BI*********.o.

Recepční v cestovním ruchu

prosinec 2014 – září 2017 2 roky a 10 měsíců

Check-in. Ubytování hosta, přivítání, poskytnutí klíče od hotelového pokoje a základních informací Check-out. Odhlášení hosta z hotelu po jeho odjezdu. Registrace – zodpovědnost za správné vyplnění registrační karty hosta. Vyúčtování – zodpovědnost za správné vyúčtování hotelových služeb. Provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby. Péče o hosta, plnění jeho požadavků a budování jeho loajality. Získávání zpětné vazby od hotelových hostů. Koordinace a dohled na to, zda jsou požadavky hostů ostatními hotelovými úseky plněny. Up-selling. Recepční musí znát všechny hotelové programy vytvořené za účelem maximalizace tržeb. Cross-selling. Recepční musí znát všechny hotelové služby a produkty, které klientovi nabízí a prodává. Sledování aktuálního stavu ubytovacích kapacit. Prodej pokojů klientům po telefonu, příchozím a ostatním přicházející přes ostatní prodejní kanály. Příjem a potvrzení objednávek pokojů a doplňkových služeb. Komunikace s ostatními hotelovými úseky nahlášené požadavky hostů. Zadávání a aktualizace dat v hotelovém systému na úseku Front Office. Sledování statusu hotelových pokojů a komunikovat s oddělením úklidu. Vedení knihy závad a nedostatků na pokojích. Sledování aktuálních cen, prodejních a marketingových strategií. Poskytování služeb concierge, tzn. poskytování informací o lokalitě, turistických službách v a možnostech vyžití v dané oblasti. Dodržování opatření k zajištění bezpečného chodu hotelu, ochrany hostů a majetku.

OR*******aha

Recepční v cestovním ruchu

květen 2012 – září 2013 1 rok a 5 měsíců

Check-in. Ubytování hosta, přivítání, poskytnutí klíče od hotelového pokoje a základních informací Check-out. Odhlášení hosta z hotelu po jeho odjezdu. Registrace – zodpovědnost za správné vyplnění registrační karty hosta. Vyúčtování – zodpovědnost za správné vyúčtování hotelových služeb. Provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby. Péče o hosta, plnění jeho požadavků a budování jeho loajality. Získávání zpětné vazby od hotelových hostů. Koordinace a dohled na to, zda jsou požadavky hostů ostatními hotelovými úseky plněny. Up-selling. Recepční musí znát všechny hotelové programy vytvořené za účelem maximalizace tržeb. Cross-selling. Recepční musí znát všechny hotelové služby a produkty, které klientovi nabízí a prodává. Sledování aktuálního stavu ubytovacích kapacit. Prodej pokojů klientům po telefonu, příchozím a ostatním přicházející přes ostatní prodejní kanály. Příjem a potvrzení objednávek pokojů a doplňkových služeb. Komunikace s ostatními hotelovými úseky nahlášené požadavky hostů. Zadávání a aktualizace dat v hotelovém systému na úseku Front Office. Sledování statusu hotelových pokojů a komunikovat s oddělením úklidu. Vedení knihy závad a nedostatků na pokojích. Sledování aktuálních cen, prodejních a marketingových strategií. Poskytování služeb concierge, tzn. poskytování informací o lokalitě, turistických službách v a možnostech vyžití v dané oblasti. Dodržování opatření k zajištění bezpečného chodu hotelu, ochrany hostů a majetku.

EX*****aha

cashier

únor 2009 – prosinec 2009 11 měsíců

Směnárenská činnost (nákup a prodej valut) Převody peněz systémem WESTERN UNION

CH*********aha

cashier

červenec 2008 – prosinec 2008 6 měsíců

Směnárenská činnost (nákup a prodej valut) Převody peněz systémy TRANSCHEQ a MONEY GRAM

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

ruštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

ABRAZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

HotelTime, Profitroom, OTA's kanály, Lis DENEB

Kurzy

Kurz ČNB o rozpoznávání platidel

prodej valut

2008

Psaní všemi deseti

2003

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45