M. O. , životopis 1209053
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinohrady + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Domovník, správce objektu Mzdová účetní Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní zástupce Prodejce zájezdů Specialista pohledávek Specialista reportingu Specialista splátkového prodeje Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
VOŠ Okružní 10, České Budějovice
Finance a účetnictví
1999 – 2003Bakalářské
Euroškola Strakonice, SOŠ, s.r.o.
Podniková ekonomika
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 18 let
Sa*****aha
Manager
2019 – 2019 6 měsíců
Řízení a marketing vlastního masážního salónu, plánování směn masérům, účetnictví
Sa*********rum
Office manager
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Řízení 3 ordinací, objednávání klientů, práce s retgenem, příprava pro účetnictví, vedení pokladny a peněžního deníku, řízení a plánování směn úklidovým pracovníkům
Tr*******.o.
Marketing a Sales manager
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Prodej a pronájem nemovitostí v ČR, i USA Dovoz aloe vera z USA a následný prodej a marketing v ČR Příprava pro účetnictví
Tr*******LLC
Marketing a Sales manager, USA
2012 – 2016 4 roky a 6 měsíců
Prodej a pronájem nemovitostí v USA na Floridě
JU*****van
Office manager a konzultant
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
Řízení kanceláře JUDr Martina Radvana, komunikace s klienty a úřady, zápisy z porad, plánování obchodních cest, zajišťování ubytování a letenek, pracovní cesty v Bruselu, vedení pokladny a pokladního deníku, příprava pro účetnictví
Au*********.o.
Realitní makléř
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
spolupráce s obchodními partnery, developery a úřady, komplexní zpracování obchodu s nemovitostmi, prodej a pronájem luxusních nemovitostí, příprava dokladů pro účetnictví, řízení recepčních
Sa***** CO
Ředitel / manažer hotelu
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
zodpovědnost za provoz a hospodářské výsledky hotelu, pozitivní reprezentace hotelu a rozvoj firemní kultury, zodpovědnost vůči hospodaření hotelu a finančním prostředkům, zajištění optimalizace nákladů na provoz hotelu, rozdělování úkolů a následná kontrola jejich plnění, plánování, organizování a implementace obchodních strategií, koordinace a kontrola činností všech zaměstnanců, komunikace s klíčovými zákazníky (B2B, B2C)
Če*********.o.
Hlavni delegát na ostrove Karpathos
2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců
Jedina delegátka pro 2 cestovní kanceláře, komunikace s partnerskou kanceláří, zajišťování transférů na letiště a zpět, komunikace s klienty, prodej a průvodcování zájezdů.
Si*******sko
Office manager
2001 – 2005 4 roky a 6 měsíců
Administrativní podpora týmů i CEO, Správa office záležitostí a příjem návštěv, Organizace schůzek, porad, obchodních jednání a zahraničních cest (rezervace letenek a ubytování)
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)