Není foto: Kamila  K.
ID 1379916

Kamila K. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Ředitel / manažer hotelu

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

VŠB TU EKF

Veřejná ekonomika a správa (Hospodářská politika a správa)

září 2009 – červenec 2014Vysokoškolské

Praxe 28 let a 2 měsíce

KA*********.o.

manager hotelu

listopad 1996 – dosud 28 let a 2 měsíce

2020 - vedení hotelu -zodpovědnost za hladký provoz hotelu, získávání nových zákazníků, tvorba cenových nabídek a kalendáře akcí. vedení týmu a jeho motivace, reporting nadřízenému. 2019- event manager - zodpovědnost za realizaci veškerých akcí pořádaných v hotelu, prezentace hotelu, vyřizování poptávek, uzavírání a kontrola smluv, jednání s klienty, 2015 provozní - zodpovědnost za organizaci a kvalitu servisu všech úseků hotelu. Vedení firemního týmu, personální politika společnosti, příprava smluv a nábor zaměstnanců, koordinace činností jednotlivých středisek, následná kontrola středisek, vyhodnocování nákladovosti středisek, kontrola finančních toků společnosti, příprava účetních a ekonomických podkladů, vedení a kontrola skladové evidence, příprava a realizace inventur, vyhodnocení inventur, kontrola a kooperace při jednotlivých objednávkách, Příprava mzdových podkladů pro měsíční zúčtování mezd. Zodpovědnost za vyúčtování a příprava podkladů pro účetní oddělení 2005- zástupce majitele společnosti - zajištění bezproblémového chodu společnosti, ,spolupráce a vazba na jednotlivá oddělení firmy. Spolupráce při nastavení obchodní politiky společnosti, jejího rozvoje. Činnosti nutné k úspěšnému chodu společnosti, za předpokladu ziskovosti, spolupráce s právním oddělením a příprava podkladů. Spolupráce s účetním oddělením, příprava ekonomických podkladů pro vyhodnocení činnosti společnosti, správa a kontrola nakládání s majetkem společnosti. Vedení firemního týmu a koordinace činností jednotlivých oddělení. Spolupráce s dodavateli a odběrateli. 1996-vedení správy údržby a majetku - odpovědnost za veškeré operativní kroky spojené s provozem nemovitosti, vybavením apod. technická správa budovy (údržba, obsluha technických zařízení, zajištění odstraňování závad a poruch, servis a revize, zajišťování odborných technických prohlídek).energetický managment.

Jazyky

angličtinazačátečník

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

Money S5Pokročilý

Další programy a počítačové znalosti

program Agnis

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

kreativní činnosti, četba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45