R. U. , životopis 643330
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Referent Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola textilní
tkalcovství
1987 – 1991SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 5 měsíců
Doma
Péče o osobu blízkou
prosinec 2023 – červenec 2024 8 měsíců
Péče o osobu blízkou
Ar*********.o.
Manager firemního stravování
leden 2021 – říjen 2023 2 roky a 10 měsíců
- Zajištění komplexních stravovacích služeb včetně kantýny - nákup, skladové hospodářství, hospodaření -operativní řešení havarijních a nečekaných situací - vedení zaměstnanců, organizace jejich práce - personální činnost - smlouvy, podklady k výplatám, dohody, neschopenky... - zajištění a znalost předpisů HCCP, BOZP, PO, hygiena - nábor nových zaměstnanců - zajištění hladkého chodu celého procesu - komunikace s klienty - sestavováni jídelních lístků, normování jídel, vedení skladu - objednávky zboží a materiálu a vedení skladové evidence - pravidelný reporting - hlášení, statistiky, přehledy, výsledky
Ko*****oun
Referent nákupu
červen 2019 – listopad 2020 1 rok a 6 měsíců
-objednávky zboží a materiálu -poptávky -porovnání cen zboží a materiálu -příjemky, výdejky, průběžky -fyzický příjem zboží, kontrola a zařazení k zakázce -inventury skladů
So*******.o.
Manažer restaurace
leden 2016 – květen 2019 3 roky a 5 měsíců
- Zodpovědnost za chod a výsledky provozu - Řízení, koordinace a kontrola nastavených procesů - Optimalizace nákladů - Personální činnost (smlouvy, dohody, neschopenky…) - Plánování směn zaměstnanců (33 lidí) - Příprava podkladů pro výplaty, zpracování výplat zaměstnanců - Plánování, objednávky, skladový systém - Dodržování předpisů HCCP, BOZP, OOP, PO - Komunikace s klientem i hosty restaurace a hledání optimálního a ekonomického řešení - Proaktivní, spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
Ar*********ová
Obchodní zástupce
březen 2010 – leden 2016 5 let a 11 měsíců
objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting
GA*******erk
provozní vedoucí
duben 2009 – únor 2010 11 měsíců
zajištění chodu 3 provozoven a 14ti zaměstnanců - zajištění objednávek, kontrola objednávek, skladové hospodářství - inventury zboží a tržeb, mzdy a hodnocení výsledků - komunikace se zákazníky
Ka*****hod
obchodní zástupce
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting
Ar*****bem
obchodní zástupce
2004 – 2008 4 roky a 6 měsíců
objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting
p.*********ejn
provozní vedoucí
2002 – 2004 2 roky a 6 měsíců
zajištění chodu dvou provozoven a zaměstnanců - zajištění objednávek, kontrola objednávek, skladové hospodářství - inventury zboží a tržeb, mzdy a hodnocení výsledků - komunikace se zákazníky
Vr*********erk
Obchodní zástupce
1999 – 2002 3 roky a 6 měsíců
objednávky zboží, prodej zboží - péče o stávající zákazníky - akvizice, poradenská činnost - zpracování nabídek - komunikace s obchodními partnery od prvotního kontaktu až po realizaci prodeje - konzultace se zákazníky - administrativa spojená s pozicí obchodního zástupce - reporting
Ce*********Kn.
Expedient
1992 – 1999 7 let a 6 měsíců
- příjem materiálu, vychystání výroby, kontrola výroby - příprava zboží k expedici (balení zboží, kontrola a vyskladnění) - administrativa s tímto spojená
Jazyky
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
OSS
Osobnostní rozvoj
duben 2023