M. H. , životopis 1317646
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní zástupce Office manager Personalista Pracovník back office Ředitel / manažer logistiky Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer skladu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola Klobouky u Brna
Agropodnikání
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 18 let
OK*********.o.
Manager Back Office
červen 2021 – červen 2024 3 roky a 1 měsíc
* vedení několika oddělení na třech skladech firmy Okay - oddělení reklamací - řešení reklamací, dohledávání v systému SAP a na kamerách - vedení kanceláře příjmu - expedice - vedení oddělení zpětných toků - oddělení zpracovávající zboží, které se vrací zpět - vedení oddělení Problem Solverů (IT junior) - řešení problematiky logistiky v systému - inventury - plánování práce pro inventurní specialisty * reporting pro vedení firmy * úzká spolupráce s oddělením dopravy * komunikace s prodejnami * řešení rozporů vzniklých při příjmu zboží od dodavatelů, komunikace s dodavateli a nákupním oddělení * zpracovávání manuálů a postupů, zajištění školení * personalistika pro oddělení Back Office * plánování směn, rozdělování práce * zpracování docházek a mezd * fakturace
OSVČ
Administrativa, logistika, obchodní činnost
březen 2018 – červen 2021 3 roky a 4 měsíce
Administrativní činnost - vedení skladové evidence, příjem, výdej zboží - jednání s dodavateli, objednávání zboží - vyřizování reklamací - vyřizování objednávek od zákazníků - příprava podkladů pro účetní - vedení pokladny - příprava mzdových podkladů Obchodní činnost - péče o stávající zákazníky - vyhledávání nových zákazníků, obchodní jednání - příprava ceníku pro zákazníky - příprava podkladů pro tvorbu akčních letáků, spolupráce s grafikem - správa e-shopu - správa a nastavování B2B Realizace, údržba a návrhy zahrad
Po*******med
Technický referent
duben 2016 – únor 2018 1 rok a 11 měsíců
- příjem objednávek od zákazníků - evidence obchodních případů v IS - fakturace, vystavování servisních výkazů a protokolů o kontrole - vedení týmu pobočky - zajišťování a plánování práce pro servisní techniky - objednávání náhradních dílů, příjem do IS - vedení servisního a výrobního skladu - administrativní úkony - vedení pokladny - vyhledávání nových obchodních příležitostí - každodenní komunikace se zákazníkem - realizace dohodnutých obchodních příležitostí
Ov*****nex
Obchodní referent
červenec 2014 – duben 2016 1 rok a 10 měsíců
- obchodování s rychloobrátkovým zbožím - ovoce, víno – administrativní úkony – intenzivní komunikace se zákazníky i dodavateli – objednávání zboží – zajištění dopravy zboží - komunikace s celním úřadem – příprava účetních dokladů pro zaúčtování – evidence obchodních případů – evidence přijatých přepravních obalů v systému EKO-KOM - tvoření poptávek a nabídek - chystání podkladů pro obchodní jednání - tvoření statistik - vyhledávání nových obchodních možností - vedení obchodních jednání - vyhledávání a získávání nových zákazníků - průzkum trhu
Me*********orm
Vedoucí logistiky / skladu
květen 2010 – červen 2014 4 roky a 2 měsíce
– řízení oddělení logistiky (úseku skladu a fakturace) – objednávání zboží u dodavatelů zdravotnických prostředků – sledování a optimalizace skladových zásob, kontrola exspirace zboží – inventarizace (sestavení harmonogramu, řízení a kontrola inventur v součinnosti s externími auditory) – vyřizování neshody v dodávkách zboží – monitorování podmínek ve skladových prostorách, evidence měřidel, – evidence přijatých přepravních obalů v systému EKO-KOM, – vedení pokladny oddělení logistiky – příprava účetních podkladů pro zaúčtování (faktury, pokladní podklady) – zajištění vybavení oddělení logistiky kancelářským materiálem – zajištění výdeje vzorků ZP – zajištění dopravy zboží
Me*********orm
Fakturant/ka
červenec 2006 – květen 2010 3 roky a 11 měsíců
– elektronický příjem zboží na sklad – příjem a evidence zákaznických objednávek – fakturace zboží na základě došlé zákaznické objednávky – administrativní úkony (odesílání pošty apod.)
Jazyky
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaZkušený
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
MBK Consulting, s.r.o. Řízení logistiky a nákupu
nákup zboží, zajištění přepravy do skladu firmy, plánování skladování, zajištění expedice zboží. Optimalizace skladových zásob dle požadavků trhu.
duben 2011