Dagmar B. 46 let , životopis 482493
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Nákupčí Písařka Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
1. stupeň.
Vzdělání Vyučení bez maturity
ISŠ Sokolnice
Technická administrativa
1994 – 1997Vyučení
Praxe 20 let a 4 měsíce
Pe*****ing
LPOH - lidr péče o hosty.
červenec 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
Komunikace se zákazníky, péče o hosty (pomoc s objednávkou, usazeni ke stolu, obstarat děti malou pozornosti. Udržovat pořádek, obsluha pokladny, nápojového centra (nápoje, zmrzliny..).
Te*******ycz
Administrativní pracovník
červen 2022 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Reklamace, servis mobilních telefonů, počítání tržeb s provozoven, drobný úklid, vyřizování pošty, emailu, obsluha infolinky.
Al*****.o.
Administrativa
leden 2019 – únor 2022 3 roky a 2 měsíce
Příprava nájemních, kupních smluv, předávacích protokolů, zajištění revizí a kontrol na objektech firmy, příprava vyúčtování nájemníkům, fakturace, pošta, komunikace s úřady, administrativní činnost.
OSVČ
Koordinátor zakázek, reality
březen 2018 – prosinec 2018 10 měsíců
Příprava smluv a všech potřebných dokumentů týkajících se prodeje, pronájmu nemovitostí. Kontakt s úřady (stavební úřad, obecní úřad, bytová družstva..) komunikace s klienty, přepis energií, vyhotovení půdorysů, zajištění inzerce, zadávaní potřebných dat do interních systému, zpracování fakturace.
GY*****rum
Recepční - práce na dohodu
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Komunikace s pacientkami, objednávaní pacientek telefonické a emailové, příprava zdravotních karet a dokumentace, obsluha pokladny, administrativní činnost.
Te******* CZ
Asistentka prodeje - práce na dohodu.
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky, pomoc při výběru zboží. Příprava nové kolekce, příprava prodejny na novou kolekci
E.ON
Operátor
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Operátor Call centra - zákaznická linka zemní plyn. Telefonická komunikace se zákazníky. Zpracování požadavků přes telefon, email a poštu. Uzavírání smluv, přepisů odběrných míst, změny dodavatele, úprava fakturace, řešení problému zákazníka ohledně zemního plynu. Operátor back office - zpracování výpovědí smluv, zpracování požadavků elektřina ( přepis odběrného místa, změna dodavatele, nový odběr, změna jističe a sazby).
Ca*****era
Krupiér
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
Obsluha hracích stolů - ruleta, poker, black jack, punto banco.
Ch*****dio
Asistentka
2004 – 2010 6 let a 6 měsíců
Kalkulace, fakturace, pošta, pokladna, kancelářská práce, péče o zázemí firmy a zaměstnanců.
ZK*******ění
asistentka
2003 – 2004 1 rok a 6 měsíců
Administrativa, překreslování výkresů, kontakt se zákazníky, příprava firemního stánku na veletrh.
Ca*******aha
Krupiér
2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců
Obsluha hracich stolů - ruleta, poker, black jack
Ca*********ral
Krupiér
2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců
Obsluha hracich stolů - ruleta, poker, black jack
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Clever Assets, Floorplanner, Canva